#1226 Skrevet August 19, 2012 D var et bra treff denne gangen også. Slenger ut et bilde i mårra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1227 Skrevet August 19, 2012 Da fikk jeg unnagjort første lokaltreff, kult å snakke med forumfolk Ditto, trivelig å prate med deg! Skal du på Kall treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1228 Skrevet August 19, 2012 Ditto, trivelig å prate med deg! Skal du på Kall treffet? Tenkte meg en tur hvis timeplanen tillater det, vi får se framover hvordan det blir, hadde vært kult å prøvd mk2'n litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1229 Skrevet August 23, 2012 Hehe, bilder som avtalt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1230 Skrevet August 23, 2012 Vet ikke med dere andre, men jeg synes plassen ved trærne er finere å stå på treff. Dette fordi bildene som tas blir finere i sin helhet!! I tillegg er det plass til alle som kommer i ei rekke, hvis det kommer mange biler sef. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1231 Skrevet August 23, 2012 Vet ikke med dere andre, men jeg synes plassen ved trærne er finere å stå på treff. Dette fordi bildene som tas blir finere i sin helhet!! I tillegg er det plass til alle som kommer i ei rekke, hvis det kommer mange biler sef. Enig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1232 Skrevet August 28, 2012 Noen som kommer på Søndagen på treff da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1233 Skrevet August 29, 2012 Noen som kommer på Søndagen på treff da?? vil prøve å dukke opp på søndag ja:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1234 Skrevet September 2, 2012 nånn fler som ha bestemt se for å stikk på treff i kveill ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1235 Skrevet September 2, 2012 Tar turen jeg om været holder seg greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1236 Skrevet September 2, 2012 ser da ut til at været kommer seg til i kveld. delvis blå himmmel. så ikke nøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1237 Skrevet September 2, 2012 Æ kjæm uansett vær!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1238 Skrevet September 2, 2012 pictures please mr værnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1239 Skrevet September 2, 2012 Ble da riktig så hyggelig treff!! Takk for oppmøtet karer, jente og gutt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1240 Skrevet September 2, 2012 To til!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1241 Skrevet September 2, 2012 jau. ble da greit oppmøte til slutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1242 Skrevet September 2, 2012 trivlig treff! får håpe på en tur til svergje til helga da. håper på finvær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1243 Skrevet September 11, 2012 (endret) Rekker ikke å komme på treffet i morgen da jeg blir forsinket fra Namsos!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1244 Skrevet September 16, 2012 Minner om treff idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1245 Skrevet September 16, 2012 noen som møtte opp i dag ? selv var jeg på lerkendal å så vålænga tape 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1246 Skrevet September 16, 2012 Rart å ikke møte opp på treff, men lå å sov idag da jeg har nattevakt denne uka... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1247 Skrevet September 16, 2012 Joda, var da et par biler ;-) Begynner å bli høst og BK-temp ute.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1248 Skrevet September 30, 2012 Noen som tar turen ikveld da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1249 Skrevet September 30, 2012 Kommer neste gang, når jeg har skilt på vraket mitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1250 Skrevet September 30, 2012 Skilt er bare en formalitet… 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...