#1276 Skrevet November 9, 2012 Kommer kanskje innom en tur på søndag om jeg får tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1277 Skrevet November 9, 2012 Kommer vel kanskje innom en tur jeg også Foresten mulighet for å få tak i noen klistremerker og skiltplate®? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1278 Skrevet November 9, 2012 Vi prøver å ha et styre i lokallaget, og kan ikke se at det styret har sagt et ord om bytte av tidspunkt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1279 Skrevet November 11, 2012 Kunne ikke komme i kveld! Men skjønner ikke dette Vidar, sist jeg var på treff var 14. oktober. Så var det 28. Oktober. Da skulle det være 11. November da vel. Hvis vi skal følge hver 14 dag-regel. 18. November kan jeg heller ikke!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1280 Skrevet November 12, 2012 Tok meg en tur i går jeg, men det var ikke en kjeft der. Så det er vel den 18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1281 Skrevet November 17, 2012 Kommer det noen imorgen? Hvis det er treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1282 Skrevet November 18, 2012 (endret) Mulig noen har blingsa med datoen.. men det er treff IUDAG iflg topic iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1283 Skrevet November 18, 2012 Nei ifølge datoen er det treff idag Det skulle være sist søndag men ingen møtte opp, så jeg lurer på hva som har skjedd og om det er treff idag… Jeg kommer iallefall om det er treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1284 Skrevet November 18, 2012 Nei ifølge datoen er det treff idag Det skulle være sist søndag men ingen møtte opp, så jeg lurer på hva som har skjedd og om det er treff idag… Jeg kommer iallefall om det er treff Treff IDAG ja ;-) Treffplanen står også i første post. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1285 Skrevet November 18, 2012 Treff IDAG ja ;-) Treffplanen står også i første post. Da skjønner jeg lite. Det skulle egentlig være forrige søndag, har det blitt forandret uten at noen vet noe? Altså, jeg er glad om det er treff idag selvfølgelig, men skjønner lite... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1286 Skrevet November 18, 2012 Noen som kommer ikveld da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1287 Skrevet November 18, 2012 Da skjønner jeg lite. Det skulle egentlig være forrige søndag, har det blitt forandret uten at noen vet noe? Altså, jeg er glad om det er treff idag selvfølgelig, men skjønner lite... Emnefeltet i tråden er iallefall det jeg har forholdt meg til. Emnefeltet skal følge treffplanen i første post som sier treff hver 14. dag, men mulig noen har blingsa ved oppdatering av det.. nå er det iallefall 14.dager til neste treff, som da blir 2. Desember i følge planen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1288 Skrevet Desember 1, 2012 Spådd fra -13 til -18 imorgen, noen som kommer på treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1289 Skrevet Desember 1, 2012 Jeg tenkte å komme en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1290 Skrevet Desember 2, 2012 Ser ut som om det blir et labert oppmøte idag, ikke overraskende egentlig da det strengt tatt er bedre å sitte forran peisen… Mulig jeg ruller forbi en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1291 Skrevet Desember 2, 2012 sitter hjemme med opererte mandler! dukker ikke opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1292 Skrevet Desember 16, 2012 Treff i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1293 Skrevet Desember 16, 2012 Etter planen ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1294 Skrevet Desember 16, 2012 Kommer ikke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1295 Skrevet Desember 16, 2012 Å itj d ?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1296 Skrevet Desember 16, 2012 Noen (lokallagsleder?) som har en ekstra kalender? Noen på posten ville tydeligvis heller ha den selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1297 Skrevet Desember 20, 2012 Når blir første treff på nyåret da? Er planen å skippe 30.Des, og gå rett på 6. Januar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1298 Skrevet Desember 29, 2012 Kansje manj ska ta sæ ein tur innom å hælse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1299 Skrevet Desember 29, 2012 Denne tråden må oppdateres oftere Vidar Etter kalenderen er det vel treff i morgen… 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1300 Skrevet Desember 30, 2012 va nu på jula/europris menj d va da itj nånn dær, kor d e neste gang? Tid og dato? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...