#1351 Skrevet April 21, 2013 Trenger noen skiltplater, så stikker innom en tur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1352 Skrevet April 21, 2013 Beklager at æ itj sa fra før. Kunne ikke komme på grunn av samtalegudstjeneste med konfirmanten vår! Ring på, så avtales skiltplatelevering!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1353 Skrevet Mai 2, 2013 førarkort i boks no så da bli det å komma på treff oftar sku gjerne ha hatt 2 klubbklistermerka for å ha i de småe bakrutan på en 5 dørs golf 3. hvem ska e kontakte da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1354 Skrevet Mai 3, 2013 førarkort i boks no så da bli det å komma på treff oftar sku gjerne ha hatt 2 klubbklistermerka for å ha i de småe bakrutan på en 5 dørs golf 3. hvem ska e kontakte da? Skal kunne hjelpe deg jeg. Men er ikke å treffe på treff før 16 juni. Før det kan jeg kontaktes via PM eller på 92467817. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1355 Skrevet Mai 4, 2013 ok. kontakter deg når jeg har tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1356 Skrevet Mai 5, 2013 skal noen på treff. kveld da? noen andre enn Jann Gunnar som har skiltplate/ klistremerke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1357 Skrevet Mai 5, 2013 Skal prøve å ta turen ikveld jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1358 Skrevet Mai 5, 2013 Trivelig treff i dag! 6 Audi og undertegnede med Skoda. Torger så jeg knipset noen bilder også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1359 Skrevet Mai 5, 2013 Skal representere Skoda på treffene jeg også etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1360 Skrevet Mai 5, 2013 ikke mine beste bilder, men ser da hva det er for no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1361 Skrevet Mai 5, 2013 Skal prøve og være med en gang jeg også, må bare få skilter på doningen først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1362 Skrevet Mai 6, 2013 Skal prøve å ta turen ikveld jeg Kolonne fra Saupstad, neste gang Robin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1363 Skrevet Mai 6, 2013 ja kanskje det håpe på å få fiksa lambdasonde så biln går ordentli og ikke fjuske og fått stramma reima te dynamo te neste treff så det slæpp å hyl så gæli når æ ska sving 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1364 Skrevet Mai 17, 2013 Noen som har mulighet til å ta med Vag-com på søndag? Skulle ha kodet til US lys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1365 Skrevet Mai 19, 2013 Noen som har mulighet til å ta med Vag-com på søndag? Skulle ha kodet til US lys. Har kabel samt pc i bilen og holder til på lade, så kan sikkert stikke innom en tur hvis ingen andre kan ta med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1366 Skrevet Mai 19, 2013 Er i byen i helgen, så jeg stikker innom å kikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1367 Skrevet Mai 19, 2013 Kanskje jeg skal komme innom med Skodaen idag, er jo så nydelig vær... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1368 Skrevet Juni 4, 2013 Hei: vinke : Blir det treff Ved Orkdal Bil,eller andre steder i Trønderlag i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1369 Skrevet Juni 6, 2013 Hei: vinke :Blir det treff Ved Orkdal Bil,eller andre steder i Trønderlag i år? Lurer på det samme som Lasse, var et trivelig treff og kanskje noe som hadde vært bra for et litt "sovende lokallag"....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1370 Skrevet Juni 6, 2013 Lurer på det samme som Lasse, var et trivelig treff og kanskje noe som hadde vært bra for et litt "sovende lokallag"....? Hadde vært kult og fått til dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1371 Skrevet Juni 6, 2013 Orkdal bil har vi dessverre kuttet samarbeidet av ulike årsaker. Hvis noen har forslag til nye treffpartnere, kom med de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1372 Skrevet Juni 6, 2013 Orkdal bil har vi dessverre kuttet samarbeidet av ulike årsaker. Hvis noen har forslag til nye treffpartnere, kom med de Kunne sikkert hørt med Møller Trondheim om interesse for dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1373 Skrevet Juni 6, 2013 Vi stille me grill! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1374 Skrevet Juni 7, 2013 Møller er alltid interessant, men de har vel litt logistikkproblener mtp utstilling. Har dere plass uttafor garasjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1375 Skrevet Juni 7, 2013 Møller er alltid interessant, men de har vel litt logistikkproblener mtp utstilling. Har dere plass uttafor garasjen? Med godvilje og litt "rydding" av p-plassen så går vel det? Irriterer meg hver gang jeg er der at det er så dårlig parkeringsmuligheter...men akkurat nå er det det eneste som irriterer meg med de så da går det greit :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...