#1376 Skrevet Juni 7, 2013 Med godvilje og litt "rydding" av p-plassen så går vel det?Irriterer meg hver gang jeg er der at det er så dårlig parkeringsmuligheter...men akkurat nå er det det eneste som irriterer meg med de så da går det greit :-) Funker nokk å rydde litt opp ja, men står alltid mye biler ute hoss oss. Både på vw og audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1377 Skrevet Juni 8, 2013 Da er det vel verdt et forsøk å spørre? Vidar, eller noen annen i styret, har dere en kontaktperson på Møller som dere kan spørre? Mercedes hadde AMG dager for en tid tilbake, kombinert med utstilling av medlemsbiler. Der var det mye folk, fått til noe liknende på Møller når nye GTI'en kommer feks hadde blitt bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1378 Skrevet Juni 11, 2013 Hvor er det treffene finner sted nå? Flere år siden jeg har vært i by'n på slikt, men tenkte jeg skulle ta turen nå på søndag dersom jeg rekker det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1379 Skrevet Juni 11, 2013 Parkeringsplassen til Europris/Meny på lade 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1380 Skrevet Juni 13, 2013 Funker nokk å rydde litt opp ja, men står alltid mye biler ute hoss oss. Både på vw og audi. ...bedre plass ved det nye bruktbil senteret kanskje? Fin plass for treff det vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1381 Skrevet Juni 30, 2013 Noen som kommer ikveld da? Tar meg nok en tur innom, men blir nok uten VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1382 Skrevet Juni 30, 2013 Ferie!! God sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1383 Skrevet Juni 30, 2013 Er på vei til Trondheim igjen nå så stikker sikkert innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1384 Skrevet Juli 13, 2013 Håper virkelig jeg kan rekke dette! Det blir mitt siste møte med dere Er fortsatt på møre og driver å skrur på justerbart senkesett på tralla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1385 Skrevet Juli 13, 2013 Synd det ikke er helga 27-28, da jeg skal oppover på hotell-weekend. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1386 Skrevet Juli 14, 2013 Noen som kommer idag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1387 Skrevet Juli 14, 2013 Æ å simon e på vei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1388 Skrevet Juli 14, 2013 Da er vi på plass hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1389 Skrevet Juli 17, 2013 Noen i styret som har tenkt noe mer på treff i samarbeid med feks Møller? Masse plass å ha det på ved siden av nye bruktsenteret de har bygget :-) kanskje de kan vise frem nye GTI'en også da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1390 Skrevet Juli 27, 2013 (endret) Imorgen er det treff igjen, jeg kommer med skiltplater og klistremerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1391 Skrevet August 16, 2013 Synd det ikke er denne søndagen. Ettersom jeg drar på jobb den 25. Men neste svingom jeg er hjeme så må jeg få til og møte Har jo fått skilter så er litt lettere nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1392 Skrevet August 25, 2013 Noen som kommer ikveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1393 Skrevet August 25, 2013 Om ikke noe plutselig dukker opp så kommer jeg innom en tur :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1394 Skrevet August 25, 2013 Jeg kommer med URS4 sedan'n min ikveld, "premiere" visning siden jeg kjøpte den får ett år siden;) (måtte bare fixe litt på den først ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1395 Skrevet August 25, 2013 Den gleder jeg meg mildt sagt til å se og høre Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1396 Skrevet August 25, 2013 Tar meg en tur jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1397 Skrevet August 25, 2013 Når folket drar da? Er på Namdalseid atm. Stikker nedom på turen til byen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1398 Skrevet August 25, 2013 Når folket drar da? Er på Namdalseid atm. Stikker nedom på turen til byen Litt forskjellig men når været og stemningen er god er vi der en time eller to regner jeg med, bare å komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1399 Skrevet August 25, 2013 Ble vel 10 min for sent i dag Møtte en Audi 100 og en S2 like ved IKEA på turen til Jula: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1400 Skrevet August 27, 2013 Når er neste søndags treff å hvor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...