#1401 Skrevet August 27, 2013 står i tråden : søndag 8.september kl.19.00 på parkeringsplassen til Meny på Lade 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1402 Skrevet September 8, 2013 Kommer en tur idag om alt klaffer. Flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1403 Skrevet September 8, 2013 Jeg kommer og tar med skiltplater og klistremerker for de som ønsker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1404 Skrevet September 8, 2013 Kommer meg ikke ivei i kveld, men kan du holde av ei skiltplate til meg bjørn ? er alltid tomt for nye typen når jeg kommer på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1405 Skrevet September 8, 2013 Kommer meg ikke ivei i kveld, men kan du holde av ei skiltplate til meg bjørn ? er alltid tomt for nye typen når jeg kommer på treff Jeg har fått nye forsyninger så det blir nok ikke tomt med det første. Bare å si ifra så ordner vi plater til deg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1406 Skrevet September 22, 2013 Noen som kommer ikveld selv om høsten har gjort sitt inntog? Drar innom å ser om det er noe liv men kommer noen minutter senere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1407 Skrevet September 22, 2013 Tenkte å ta turen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1408 Skrevet Oktober 6, 2013 Noen som skal i dag? skulle også hatt ett sett skiltplater til nye metallskilt pluss ett sett til plastskilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1409 Skrevet Oktober 6, 2013 Noen som skal i dag? skulle også hatt ett sett skiltplater til nye metallskilt pluss ett sett til plastskilt. Skal se om jeg rekker å ta turen ikveld. Jeg har de nyeste skiltholderene, jeg mener disse passer til begge men er litt usikker. Men dette kan vi evt prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1410 Skrevet Oktober 6, 2013 Tragisk oppmøte i dag. Jeg kom litt sent(19.20) og INGEN her :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1411 Skrevet Oktober 6, 2013 Ja beklager rakk ikke innom idag desverre. Men skiltplater kan kjøpes ellers også om ønskelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1412 Skrevet Oktober 20, 2013 skal folk på treff i kveld ? eller holde seg inne i kulda ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1413 Skrevet Oktober 30, 2013 Er det mange som møter på disse treffene eller hvordan er det. Vurderer en tur nå til helga men er jo ett stykke fra Lensvika og inn så lurer litt på hvordan oppmøte er ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1414 Skrevet Oktober 31, 2013 Det pleier å komme en del om sommeren - men nå som høsten er her minker det litt, surt og kaldt å stå ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1415 Skrevet Oktober 31, 2013 Jeg tenker iallefall og vise meg for første gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1416 Skrevet November 1, 2013 Riktig som Bjørn sier her! Blir vel ikke treff på meg før sommerføre er her og saltet på veien er forduftet!! God vinterferie folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1417 Skrevet November 1, 2013 kommer kanskje mer tilbake neste år til sommer, muligens med annen VW enn golfen jeg har nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1418 Skrevet November 3, 2013 Tydelig at bila er kommet i hus. For her var tomt gitt. Blir vel lite før til neste år. ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1419 Skrevet November 3, 2013 Tydelig at bila er kommet i hus. For her var tomt gitt.Blir vel lite før til neste år. ! Litt tidlig ute? Er vel en liten time igjen til det kommer noen Jeg desverre av diverse grunner som henger igjen ifra inatt (‰) må melde avbud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1420 Skrevet November 3, 2013 Litt tidlig ute? Er vel en liten time igjen til det kommer noen Jeg desverre av diverse grunner som henger igjen ifra inatt (‰) må melde avbud Haha ja se dær ja. ikke rart d var lite med fålk der leste vist feil dær!! Var vel ikke store møte uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1421 Skrevet November 4, 2013 Var der til rett tid i går, ikke en kjeft å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1422 Skrevet November 17, 2013 Hvor er folk? Ich bin hier!!!! (Burger King) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1423 Skrevet November 18, 2013 Når snø'n lægg sæ kjæm quattrotrollan på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1424 Skrevet Januar 7, 2014 noen som skal på treffet søndag den 12 januar som kanta med vagcom og kode us lys på bilen jeg skal hente på fredag ?. golf v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1425 Skrevet Januar 11, 2014 Blir kaldt i morgen men jeg kommer jeg, tar med klistremerker og skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...