Anbefalte innlegg

Bare legger ut denne tråden for å skaffe meg selv litt info:)

 

Regner muligens med at startproblemene jeg har hatt med S2'n,kan skyldes styresentralen(hjernen)....

 

Det jeg da lurer på, er hvordan fungerer dette i henhold til tidligere chip! Kan jeg bare få bytta chippen over til en evnt ny hjerne, og evnt hvor mye koster en ny hjerne? (kan kanksje også kjøpe brukt?)

 

Noen som vet åssen dette er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NY hjerne vil jeg tro er latterlig dyrt. Regner med du har 3b motor? Chip kan du flytte over til ny hjerne sammen med map sensor ja. Kjøp brukt, det er enklest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 3b ja!

Var bare redd for at chippen ikke kune flyttes over, men da skal jeg prøve å få tak i en brukt hjerne!! (hvis det er det som er problemet da, krysser fingrene for at det er noe annet)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du skal ha ny hjerne så står det en til salgs på forumet her nå:):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en hjerne jeg kan få lånt?? trenger å få prøvd med en annen hjene for å se om det er problemet!!

Har fått den igjen fra dahles men de kunne ikke sikkert fastslå hva det var, og snakka om at det var 2 hjerner??

Alså ved passasjer siden, og visstnok en som skulle sitte i motorommet?

men hvis det er noen som veit om noen "ekstra" hjerner til 3b motor så skrik ut!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.