20"x9" Hvilken dim på dekk?

Anbefalte innlegg

Min med 9x20 ET 37 er nå ca 1cm fra felgkant ut til hjulbuen litt dårlig vinkel på bildet men det var det eg hadde på maskinen.

 

 

DSC_0042.jpg

 

Har du mulighet til å ta et bilde forfra slik at det går an å se hvor langt ut felgen stikker? Med ET40 og 8.5" er ikke jeg sikker på om jeg har 1cm ut til hjulbuen på bilen min : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan garantere at det lages 255/25-20!!

Falken lager dem blant annet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lang tid tok det å finne;):

Item number: 150217975579

 

Ligger på ebay.com

 

Tommy Haraldsen har nok helt rett her:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lang tid tok det å finne;):

Item number: 150217975579

 

Ligger på ebay.com

 

Tommy Haraldsen har nok helt rett her:p

 

Takker for støtten, men det står 255/35-20 i selve auksjonen, så er nok skrivefeil i overskriften der ;)

 

"For sale here is a matched set of 5 lug Player rims that are wrapped with Falken 255/35/20 tires"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for støtten, men det står 255/35-20 i selve auksjonen, så er nok skrivefeil i overskriften der ;)

 

"For sale here is a matched set of 5 lug Player rims that are wrapped with Falken 255/35/20 tires"

 

: dum :

Ser det også vist man forstørrer bilde av dekket:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS. jeg fikk mangel lapp på min forrige bil på grunn av av laste indexen var 1 for lite.

 

Nå kom jeg og Runar K til dette ved ikke godkjenning av felger da. Selvfølgelig får du ikke godkjent dekk med for lav LI, men å få godkjent 20" på a6 som må ha li 91 er så og si umulig, da du ikke får plass til dekk som klarer LI kravet. 255 blir rett og slett for stort framme til at det skal gå innafor skjermen framme og samtidig gå klar på innsida.

Det vi prata om var at det er fult ulig å kjøre med dekk som har for lav LI, og ikke godkjenne det.

 

Fælt som dere maser om disse 25 profil dekka, nå har jeg linka til produsentenes side, og det er fortsatt ikke godt nokk : smil : hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder fra ein bedre vinkel . eller? : dum : var det det?

Hvordan snur eg bildene : klø : før greide eg både å forminska å snu bildene på Photobucket men ikke nå lenger

 

 

Bilde055.jpg

 

Bilde056.jpg

 

Bilde053.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt over 245/30/20 er vel det mest optimale sånn str messig, men disse går bare til 90 i Load Index og du trenger 91 på 2,7'en. Men om så liten forskjell har noe å si, det tror jeg ikke. hadde vært verre om det var 88 på dekka.

 

255 blir vel et problem å få på framme, hvis du ikke finner et dekk som er veldig smalt.

 

Quote'r en eldre kommentar jeg også har en kommentar til. På A6 C5 så er det vel max 235/40 18 som anbefales og da burde man heller bruke 235/30 istedenfor 245/30 20. Utofrdringa med LI har man, hvis dette er det viktigste, så må man enten sette på for store hjul (35 profil) eller gå ned til 19 tom. 255/35 20 har forøvrig ingenting på en slik bil å gjøre, nesten 2 tommer for store hjul.

 

Regna med det var skriveleif på 255/25 20 ja. Dette er heller ikke et dekk som fabrikantene bare kan lage enkelt fordi dette er i grenseland for hva man pr nå klarer å lage av lavprofil. Så 215/30 og 265/25 20 er det laveste som finnes inntil videre. Hvis dere lurer på hva som finnes av dekk så er denne sida ganske bra. Ikke alt står der heller, men endel.

http://www.reifentiefpreis.de

http://www.reifentiefpreis.de/reifen.php?reifen=e61f6b1373340b5cf36798ca2b4b5e55&Rubrik=PKW-Sommerreifen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.