#1 Skrevet April 8, 2008 Joda, hadde en liten tur over til østlandet i helga, fint og bart over tyin, 10 varme og fint føre nedover valdres. Sånn bortsettfra at snittfarta ble på under 50km/t pga alle de sinnsyke høla i veien. Kom til Ski, så var det piggdekk-kontroll, så jeg tenkte at joda. Sommerdekk er en bra ting nå, ikke fikk jeg kjøpt piggdekkoblater i Oslo lengre heller. Henta frua på gardermoen i går kveld, så er det raka veien til Årdal. Meeeeen, like etter Hønefoss begynte det å snø. Og fra Slirde og opphover var snøflaka på størrelse med ponnier. Det ble en nervepirrende tur over Tyin i natt, med fine GLATTE 235 å skli på. Egentlig er det ren idioti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2008 Er helt sykt da. Man får bot for å kjøre med piggdekk, og dagen etter er det 2,5minus grader og is på veien når man skal til jobb. *KLAPPEFORFLINKENORGE*... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2008 Det eneste positive med turen var at jeg hadde endelig fått på PIAA-lampene på bilen. Og _for_ en sinnsykt forskjell når man kjører langt på natta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...