Sogn og Fjordane: I serien "Dumme ting man kan gjøre"

Anbefalte innlegg

Joda, hadde en liten tur over til østlandet i helga, fint og bart over tyin, 10 varme og fint føre nedover valdres. Sånn bortsettfra at snittfarta ble på under 50km/t pga alle de sinnsyke høla i veien.

 

Kom til Ski, så var det piggdekk-kontroll, så jeg tenkte at joda. Sommerdekk er en bra ting nå, ikke fikk jeg kjøpt piggdekkoblater i Oslo lengre heller.

 

Henta frua på gardermoen i går kveld, så er det raka veien til Årdal. Meeeeen, like etter Hønefoss begynte det å snø. Og fra Slirde og opphover var snøflaka på størrelse med ponnier.

 

Det ble en nervepirrende tur over Tyin i natt, med fine GLATTE 235 å skli på.

 

Egentlig er det ren idioti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt sykt da. Man får bot for å kjøre med piggdekk, og dagen etter er det 2,5minus grader og is på veien når man skal til jobb. *KLAPPEFORFLINKENORGE*...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste positive med turen var at jeg hadde endelig fått på PIAA-lampene på bilen. Og _for_ en sinnsykt forskjell når man kjører langt på natta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.