Anbefalte innlegg

Hei allihopa!!!

 

Tenkte å høre om det var noe kjekt ute på jobbmarkedet for tiden. Har lyst å prøve noe nytt så hvis noen har noe spennende eller vet om noe så skrik ut! :)

 

Raskt og enkelt om meg. Gikk 3 år på VGS Almenn i Flekkefjord, deretter jobbet jeg 4måneder før jeg reiste til Oslo for å bli bilselger. Etter mange intensive måneder med alt fra utregning av lån og leasing til å overtale småbarsnmora til å kjøpe bil ble det eksamen. Den gikk egentlig på skinner, gikk ut med toppkarakterer.. :) Flyttet deretter til Stavanger og begynte som selger hos ELIXIA.

 

Da var det tid for å handle bil. Endte opp med min kjære slimklump av en golf og er egentlig ganske godt fornøyd. Var godt da 86000km og var kjørt av en gammel mann som egentlig aldri brukte den til annet enn å handle så dette var et prakteksemplar. :D Etter 3 måneder som selger ble jeg tilbudt jobben som salgsleder og fikk dermed ansvaret over mitt eget lille team. Noen leder hadde jeg aldri vært så da var det å lese seg opp på ledelse. Det er egentlig der jeg er idag.

 

Da fikk dere vite litt om meg. Bare til å spørre hvis det er noe mer dere lurer på. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alder? teknisk bakgrunn? (gjerne innen automasjon)...? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

22, egentlig null teknisk bakgrunn.. Hehe.. Av pratisk arbeidserfaring har jeg jobbet som lagermedarbeider i tilsammen 2-3år hvis det skulle ha noe interesse for noen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... da er nok ikke du rett mann for den stillingen jeg er ute etter;) men om noen har god bakgrunn innen automasjon og vil jobbe med salg så skrik ut:) du får stort kontor og konkurransedyktige lønnsbetingelser;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du SÅ lei av jobben din at du er villig til å gå ifra salgsleder til lagerarbeider?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du SÅ lei av jobben din at du er villig til å gå ifra salgsleder til lagerarbeider?

 

da må du væra lei tror jeg?..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Er ikke SÅ lei av jobben min, liker jobben. men er ikke alt for happy med lønna. Er vell heller det det står på. :) Lite betalt for veldig mye arbeid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ei vennine som begynte å jobbe på Elixia Bryne nettop. Hun er PT leder.. Og snakka om god lønn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Er ikke SÅ lei av jobben min, liker jobben. men er ikke alt for happy med lønna. Er vell heller det det står på. :) Lite betalt for veldig mye arbeid.

 

du kan jo kreve mer lønn da? lest noe sånt i dagbladet eller vg i går faktisk,men fant ikke igjen linken..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ei vennine som begynte å jobbe på Elixia Bryne nettop. Hun er PT leder.. Og snakka om god lønn..

 

Ah, tror jeg vet hvem hun er, men ikke helt sikker.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lønna hadde vært grei nok hadde d bare vært IKKE fastlønn.. For da hadde jeg fått igjen for alt jeg jobba.. PT i ELIXIA har faktisk ganske godt betalt.. hehe.. Kanskje det er det jeg skal begynne med.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... da er nok ikke du rett mann for den stillingen jeg er ute etter;) men om noen har god bakgrunn innen automasjon og vil jobbe med salg så skrik ut:) du får stort kontor og konkurransedyktige lønnsbetingelser;)

 

Hvilket firma/stilling er dette snakk om?

Gjerne ta det på PM med litt mer utfyllende informasjon:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket firma/stilling er dette snakk om?

Gjerne ta det på PM med litt mer utfyllende informasjon:)

 

 

Salgsingeniør hos Bosch Rexroth:) jeg har sendt deg PM med mer utfyllende info:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.