Trondheim lokallag: Vårmønstring 2008: 1.mai

Anbefalte innlegg

VACN Trondheim lokallag og Lydfabrikken inviterer til årets vårmønstring 1.mai

 

I samarbeid med Lydfabrikken blir det 1.mai vårtreff ved Wheelie/Lydfabrikkens lokaler i Fossegrenda Trondheim. Vi har fått hele uteplassen til disposisjon så her er det plass til en god del biler. Nytt av året er at treffet er åpent for alle, både når det gjelder medlemmer og biler. Det vil bli en utstillingskonkurranse hvor vi kårer beste vårpuss, så her er det bare å dra frem poleringsmaskina og sette i gang.

Vi åpner portene kl.12 og holder på til ca kl.18.

 

Aktiviteter som er planlagt:

- Dekkastekonkurranse

- Beste VW-Audi

- Beste ikke-VW-Audi

- People's Choice

- Lydmåling må desverre utgå, vi kårer den feteste anleggsinstallasjonen i stedet.

 

Så lenge været tillater det vil det bli salg av pølser og brus for den som er interessert i slikt :)

Lydfabrikken og Wheelie vil holde butikken åpent for de som vil handle eller se på stereo og felgs.

 

Det kan fortsatt komme endringer med tanke på aktiviteter på dagen, datoen og tidspunktet er derimot spikret så det er bare å sette av dagen med det samme.

 

Vel møtt!

VACN Trondheim lokallag & Lydfabrikken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp er vel en grei dag for dem som ikke har mc;) som kjent er 1mai turen for mc førere denne dagen;) Det er liksom første turen for mc fører skal være( men nå er det jo noen som tar ut sykkelen tidligere ) nå vet ikke jeg hvem og evt om det er noen som kjører sykkel her da,og om det evt har noen betydning for klubben,men kan nå nevne det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å vite. Det er ikke sikkert det blir en så stor kollisjon for oss uansett, men vi kan jo vurdere å flytte datoen hvis mange har tenkt å kjøre mc denne dagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enn å snakke om sommerdekk en dag da det snødde fra morgenen av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo Right on treff på Dekklagere på rosten den dagen. Men hadde vært kult med et treff:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo Right on treff på Dekklagere på rosten den dagen. Men hadde vært kult med et treff:)

 

Ligger det noe info om dette noe sted? Hørt det har fast dag 1. mai hvert år men aldri sett noe info før etter at datoen for treffet har passert. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å bare for å gni det inn ;) nå ligger det snø ute på bakken også . må finadø bli varmere og mere stabilt været før sommer skoa kommer på hver hvertfall :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare se hva jeg mener ;)

 

IMAG0015.jpg

 

sommerhjul med tilhørende snø :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger det noe info om dette noe sted? Hørt det har fast dag 1. mai hvert år men aldri sett noe info før etter at datoen for treffet har passert. : klø :

 

Står i gatebil børsen å i motorbørsen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Mai passer greit det. Hvor blir dette da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vært 3. mai...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.mai passe svært dårlig for min del iallefall: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her..Restaurant dag for familier det, så da må jeg jobbe gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne sikkert tatt turen :) i og med Hadelandtreffet blir for knapt for min del så hadde jo dette passa seg bra egentlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi håper på så mange som mulig, så møt opp alle som kan. Og dra gjerne med andre også, dette blir jo en ypperlig mulighet til å vise oss frem for andre enn bare klubbmedlemmer. Kanskje vi tilogmed verver noen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bumper vi denne igjen, godvær er bestilt så da er det bare å få på sommerfelgene og pusse bil til den 1. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer å lager litt lyd jeg hverfall:p:p: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og en kammerat kommer,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer med hele familyn jeg da :P så errn sikker på at hun hjemme ikke setter ned foten :) skal no hvertfall vaske bilen da hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer og spiser litt pølse jeg da :)

Med nyvasket bil og sommerfelger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pølser er innkjøpt, og brus også så nå blir det party :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det kommer 3stk. silver golf iv og en stk silver golf v fra bygda her:) Sølvguttene: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det kommer 3stk. silver golf iv og en stk silver golf v fra bygda her:) Sølvguttene: haha :

 

Hehe, nice :)

 

Har med skiltplater og klistremerker til de som trenger dette forresten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller jeg også, ser dog ut som det blir på vinterdekk though :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.