Vestfold: Lokal treff på møller tønsberg

Anbefalte innlegg

i går var jeg innom møller tønsberg for å drømme litt..

Også vi til å snakke om klubben.. og han var virkelig int. i å ha ett sånn møte med oss.

Der vi får muligheten til å kjøre Noen av de Nye Audi a4ene og tiaguanene..

Han ville også ha en fremvisning der de viser fram noe av det nye vag kommer med.

Han ville jeg skulle ta dette videre til lokallaget, og se responsen på dette.. der vi skulle komme med noen dato forslag, så skulle jeg ta dette videre til han.. så satt han en dato der han var tilstedet.

neste lokallags treff er jo i mai. men kunne tenkt meg at vi gjorde dette utenom, også evt. ta en hyggelig prat på peppes evt. etter dette. litt utenom.

håper på litt respons :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så flott da!

Prata faktisk med en fra litt opp i systemet på møller i tønsberg igår i samme hensikt når han var innom her på jobb..

Kan sende ut en mail til alle medlemmer med link til denne tråden.. Så setter vi opp etpar datoer og en poll på det.

 

Ben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott. han gledet seg, og så fram til noe respons fra oss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg også likt å være med på. Men måtte ha blitt på en fradag eller helg for min del. da jeg jobber kveldsskift..... Så jeg har ikke fått vært på noen lokallags treff heller... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var ikke noe dumt forslag.....

 

 

Hilsen Pål-Ørjan Hansen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg også likt å være med på. Men måtte ha blitt på en fradag eller helg for min del. da jeg jobber kveldsskift..... Så jeg har ikke fått vært på noen lokallags treff heller... :(

 

Bare kom med dato forslag.. samme hvilken dag, trenger ikke være torsdag.. men som jeg forsto det på han, så jobber han somregel torsdag.. og det er da de har oppe til 7..

Klokke slettet måtte evt blitt i 5tiden, også tatt pizza etter det.

Kunne vi også tatt å sett litt og beundret hverandres biler.

skulle gi beskjed så fort vi har kommet med noen datoer. så skulle han gi den datoen det passer best for han..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var på tide! Har vi ikke snakket om dette '100 ganger'? : rolleyes

Joda, det blir bra!

 

Geir O.: Jobber du alltid kveldsskift?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo virkelig vært noe å fått til en slik kveld. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det hadde vært veldig intr!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig hyggelig om Møller synes det hadde vært positivt med et tettere "samarbeid" med oss - helt klart. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prata om det mange ganger, men det er den derre "å få ut fingern" som har drøyd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian: Vi har vært der mange ganger, og det er jo hyggelig at Møller(i hvertfall lokalt) vil ha et tettere samarbeid. Sjefen på delelageret i Horten har også sagt han vil kjøre på litt også, med profilartikler etc. Han har også mildt sagt gode kontaker på bilmuseet i horten, og ville gjerne tatt oss med dit en gang. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var på tide! Har vi ikke snakket om dette '100 ganger'? : rolleyes

Joda, det blir bra!

 

Geir O.: Jobber du alltid kveldsskift?

 

Desverre ja... Men til gjenjeld har jeg fri hver fredag med betalt da... Så fredag 11 eller 18 passer for min del iallefall... Skal til køben helga etter det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott med god respons.. men trenger datoer:)

Så hadde vært veldig fint og evt fått forslag her eller på pm der jeg kunne gitt tilbake medling til han..

 

Var faktisk innom møller horten også,da ett samarbeid med di også er int.

 

jeg syns det var på tide å få snakket med disse og få til en kveld. og dette er blitt gjort, nå er det opp til oss hva som skjer videre..

 

Så tar vi pizza etter møller eller noe annet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo bra ut. For min del passer det alle datoer frem til 30 april da jeg drar ut på sjøen igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo bra ut. For min del passer det alle datoer frem til 30 april da jeg drar ut på sjøen igjen:)

 

Jeg vet jeg ikke har "stemmerett" i denne saken da jeg flyttet til feil side av fylkesgrensa, men håper likevel det er mulig å evt være med på dette? : rolleyes

Drar også ut på sjøen igen 30. april...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg ventet lenge på.

Det bør vel legges til en torsdag (langåpent) eller en lørdag, er nok en del som ikke har fri på fredag.

 

Kanskje hvis folket her sier hvilken dag som passer.

 

Christopher: du bør nok sette opp et par alternative datoer, for eller kommer vi til å padle rundt i grøten i lang tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da hadde nok lørdag vært tingen. Detta hadde vært skikkelig morro å få til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet jeg ikke har "stemmerett" i denne saken da jeg flyttet til feil side av fylkesgrensa, men håper likevel det er mulig å evt være med på dette? : rolleyes

Drar også ut på sjøen igen 30. april...

 

 

 

er bare koselig om du kommer..håper på ett sikkelig oppmøte.. vise møller gutta hva vi er gode for :) hehe..

 

jeg venter på svar fra Einar ( selger på Audi avdelinga)

han er hvertfall veldig klar for en torsdag.men han kunne ikke gi eksakt dato da han måtte gå litt høyere opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg opplyse om at jeg "har fått ut fingeren" for lenge siden....

Dvs jeg skrev i en tråd ei god stund før påske at jeg skulle maile sjefen der, etter at B.E. og jeg snakka om det på tlf.

Det ble gjort, men han har ikke gitt lyd fra seg.....

 

Da spurte jeg bl a om en test av A5 og Tiguan....

 

Men itte no lyd fra'n....

 

Ex leader...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra taltik Christopher! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg har skjønt alt, er at ting ikke er lett der..

Når jeg var der borte Thomas, så ble det sagt at A5'n skulle de ha der.. dette fordi de bare hadde en av denne.. og det var demo'n..

men de hadde tre av tiguan og a4.Og disse kunne vi få prøve. eneste svaret jeg har fått nå, er at det må bli en torsdag..

 

noen datoer folket er spesiell int. i?

Sorry maset med datoer.. men han vil liksom ikke sette en.. derfor må jeg gi han en..

 

Men hva er vi fysene på etter møller? da møller stenger 7.. Pizza?bowling? noe sosialt i hvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

typpisk... jaja. Trodde den a5'en var solgt jeg? var innom der for litt siden og da sa det at A5 var det 9-10 mnd ventetid på og at de hadde blitt nødt til å selge demo bilen pga at en kar SKULLE ha A5... skjønner han godt da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner han ja.. hehe.. nei, demobilen var hvertfall der for en uke siden.. så vet ikke jeg.. god å sitte i det er den i hvertfall.. de hadde hvertfall ikke mulighet å la oss prøve den. men er jo bare å prøve den sånn ellers.. Han kunne hente a5 fra andre møller foretninger.. men det ble litt mye.. men hvis vi maser nok så kanskje det går ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er tydeligvis ikke potensielle A5-kunder... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.