Nordland lokallag: klistremerker..

Anbefalte innlegg

hei... er det noen her som har vwaudi klistermerker..?

 

fikk høre på forumet at bodø hadde.. så...

 

kan den personen som har kontakte. er intresert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både ja og nei..

Vi har fått tildelt noen merker her i lokallaget, men de er forbeholdt medlemmene i lokallaget:)

Altså slik at jeg ser ikke poenget med å sende klistremerker i øst og vest når medlemmene heller kan ta kontakt med lokallagsleder i sitt område for å få..

 

Holder du til her i området så skal vi nok få til noe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både ja og nei..

Vi har fått tildelt noen merker her i lokallaget, men de er forbeholdt medlemmene i lokallaget:)

Altså slik at jeg ser ikke poenget med å sende klistremerker i øst og vest når medlemmene heller kan ta kontakt med lokallagsleder i sitt område for å få..

 

Holder du til her i området så skal vi nok få til noe:)

 

hmmm... ok.. skjønner..

men det er vel ikke noe her i mosjøen så.. s: ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... ok.. skjønner..

men det er vel ikke noe her i mosjøen så.. s: ?

 

Send meg navn og adresse på en pm så skal jeg sende deg noen i posten:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt noen klistermerker jeg også, fikser du det eller bjørn? ^^

 

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt noen klistermerker jeg også, fikser du det eller bjørn? ^^

 

 

Mvh Børge

 

Jepp, sving innom etter 20:00 og før 22:00 så er jeg hjemme:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt noen jeg også når jeg får nygrillen.. om 2-3 uker eller no :P

 

Har forresten en skiltplate liggende (nytype skilt) om noen vil ha den, evt om noen vil bytte mot gammel type :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hive på klistermerkene på bilen igår så ser jeg at det ene klistermerket (av di 2 jeg fikk) manlger en bokstav...Så det står "C UB" istede for "CLUB" : haha :

 

Såe må nok ha et til eller 2 :P

 

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vekker til live en gammel tråd her :) Skulle gjerne hatt et sett med klistremerker. Er vel ingen i Narvik som har noe slikt? Noen som kan hjelpe? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vekker til live en gammel tråd her :) Skulle gjerne hatt et sett med klistremerker. Er vel ingen i Narvik som har noe slikt? Noen som kan hjelpe? :)

 

dette skulle jeg gjerne hatt også:)

 

har du fått deg familievogn Tor Erik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang klistremerker så kan du ringe lokallagsleder Tor Ness.

Han har vell noen merker. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enn på SORTLAND? hvem har merkene der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørr vell egentli om det samme som bjørn her, merker i sortland's området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hans Jørgen Jørgensen har :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fint vis du sender han/de som ønsker pm med nr hans. i bodø har vi nesten ikke merker vis vi får så får vi bare noen få i slengen. men vi har masse skiltplater

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med de som har skrevet her sjekker når det har blitt skrevet mer her.

Jeg vet ikke hvor mye klistemerker/skiltholdere han har, men folk kan kontakte han på 95 25 70 37 eller hjj@sktv.no.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott,takker for info :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ett uendelig problem, klistremerker og skilplater......

 

Nordland er ikke det minste fylket, sammen med flere andre fylker i landet. Det er dessverre bestandig slik at "storbyene" er de som blir sittende med disse klubbeffektene. Lokallagsleder eller andre i lokallagstyret. Og effektene kommer dessverre skjeldent frem til medlemmer i andre deler av fylket før de som er litt mer aktiv i "storbyene" har fått sin "kvote".

 

Problemet slik jeg ser dette er at det vil bli mye etterspørsel til lokallagsleder og medlemmer av lokallaget rundt om i fylket etter både klistremerkene og skiltplatene. Kall det gjerne mas for det er det det blir/er og folk som sitter på disse effektene blir gjerne fort "litt" lei til tider (Det kan jeg forstå).

 

En løsning på dette kan være at:

1. Lokallagsstyret setter seg ned og kartlegger litt hvor stor aktiviteten er i de forskjellige stedene i fylket og peker seg ut ett medlem eller 2 som kan avlaste Bodøgjengen litt for alt dette "maset". Kanskje ikke helt i henhold til slik det skal praktiseres.

2. Lokallaget stopper ALL utlevering av klistremerker ved neste forsyning fra hovedstyret og informerer ALLE i Nordland fylke om at nå har vi fått en ny forsyning av klistremerker og det blir luftet interessen slik at de som da ikke har evt. får.

3. Lage ett exel format/skjema med navn på personer som får. Så får de ikke flere før ved en senere anledning.

 

Jeg er nok en av de som gjerne blir "frustrert" over måten dette fungerer på. Jeg har prøvd å få tak i nå en stund, jeg har fått beskjed om at lokallaget er tomt og at de ikke har fått noe tilsendt fra Hovedstyret. Åsså ser jeg lengre opp at noen like etter denne beskjeden får tilsendt av andre medlemmer i Nordland.

 

Jeg håper at lokallaget kan ta dette til betraktning og komme med ett synspunkt etter at det har blitt drøftet av flere enn èn person som bare fnyser dette bort. Vi som har bosatt oss litt mer "ugunstig" til i forhold til Bodø (som er blitt "basen" for Nordland) bør få en sjangs til å få oss klistremerker når det kommer nye forsyninger.

 

Thor Arne Lysfjord

Mosjøen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.