Anbefalte innlegg

hehe... Synst det var skuffende kjøring av den jeg... Men selfølgelig helt feil bane for en sånn bil :) Må vell vere moon valley drifting når man bor i en sving :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være frekk, men moon valley drifters bør virkelig gå ett kurs i drifting. Har sett den ett par ganger på treff i området å blitt like skuffa kvar gang : rolleyes

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til slutt et av vinnerbilen med feil sjåfør. Henrik kom på 3.plass... Bak en Alfa :P

 

Så den overlevde uten skrammer denne gang altså...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viste dere kanskje ikke att den var ombygd?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viste dere kanskje ikke att den var ombygd?

 

Mvh

 

Det var jeg absolutt ikke klar over,fortell mer hva mods det er på den da :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jeg absolutt ikke klar over,fortell mer hva mods det er på den da :D hehe

 

R32 styling å styr :P

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vår tøft med dumpventil på den gti`en :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha! Veldig bra:p

 

Var jo på autoslalom i fosnavågen for noen år sia, så kjørte en kompis av meg en volvo 740, og da presterte kommentatoren å si "Å her kommer Kristian Koppen i sin sorte _BMW_ 740!"

 

Noe som ikke stemmer..? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vår tøft med dumpventil på den gti`en :P

 

Har bestillt dumpventil til den, har bare ikke fått den enda.

 

Vil ha gatuslicks på mindre felg til neste autoslalom. 19" er vel ikke heilt optimalt för dette opplegget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meiner på at eg møtte deg i Brusdalen i går, Jimmie :) I god flyt atmed et par andre gromme biler.. trur de va en grønn S2 (Urke?) en Golf IV med V6-styling ++ ;) skulle kansje tatt turen til vestnes ja :o

 

Golfen du såg er min å er ingen styling på den, den er levert ny sånn :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.