Nordland: Gatebiltreffet i Harstad 7.juni

Anbefalte innlegg

For tredje år på rad har vi gleden av å invitere til Gatebiltreffet Harstad. Datoen er lørdag 7. juni og utstillingen gjennomføres på den store P-plassen ved Høgskolen i Harstad. Treffet arrangeres av medlemmer fra Harstad Hot Wheels og Club Honda Nord. Trafikksikkerhet har vært et gjennomgående tema, og i fjor hadde vi blant annet en demonstrasjon fra ambulansetjenesten.

Gatebiltreffet Harstad har tidligere samlet bilinteresserte og kjøretøyer fra Tromsø i nord til Lofoten og Vesterålen i sør og vest. De fleste som stiller ut bilene, tilhører enten en merkeklubb (Club Honda, Toyota Sportsbil Klubb Norge, Volkswagen Audi Club Norwegen m.fl) eller interesseklubber som Amcar Harstad, Norsk Motorhistorisk Forening, Andøy Gatebilklubb etc. I tillegg er det en del uorganisert ungdom som også får en arena for å vise frem sin hobby. Det er imponerende mye kunnskap og håndverk som presenteres på treffet vårt.

Noen av byens bilforhandlere har benyttet anledningen til å vise frem både nybiler og bruktbiler. Det er også flere utstyrs- og tilbehørsleverandører som har hatt stand på tidligere treff samt at Smått og Rått har vist leketøy for store og små. Sistnevnte har vært et spesielt populært innslag.

På treffet stemmer deltakerne selv frem treffets fineste bil i ulike klasser (fineste lakk/styling, fineste stereo, fineste motorrom og fineste bil). De tre beste i hver av klassene premieres med pokal og gavepremier. Vi har en jury som kårer ”vinnere” i mer eller mindre høytidelige klasser som premieres med gavepremier. Det har også vært særskilte kåringer innen merkeklubbene.

 

Årets treffplass gir oss nye muligheter til både stands og aktiviteter. Området er sentralt i byen og vi håper at vi får enda mer publikum enn tidligere. I utgangspunktet er treffet ”non-profit” for oss og er finansiert av en liten utstillingsavgift på kr. 50,- per bil samt gavepremier fra mange støttespillere i Harstad. Eventuelt overskudd vil bli brukt til oppgradering av teknisk utstyr for kommende treff samt flere aktiviteter for både treffdeltakere og publikum.

Vi håper at dere vil delta på treffet med stand eller representant. Til gjengjeld lover vi å profilere klubben med hyppig omtale fra speakertjenesten samt reklamering før treffet på ulike nasjonale bilforum og under treffet med speakertjeneste.

Treffet er åpent for alle, uansett merke og tilstand på kjøretøyet.

Datoen er som nevnt lørdag 7. juni og stedet er P-plassen ved høgskolen, midt i Harstad sentrum. Portene åpnes kl 1200, men det er mulig å komme tidligere for å rigge utstyr. Følg med på nettsiden til Harstad Hot Wheels: http://www.hhw.dk !

 

NYTT-NYTT!!!!!

VW-Audi Club er med i arrangementet og arrangerer RoadShow Nord 2008 sammens med Gatebiltreffet I Harstad 7.juni!

Dette blir et stortreff!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem kommer? Hvis vi har forhåndspåmeldte, så setter vi av plass slik at dere kan stå samlet!

Eller så kommer mer program for dagen etterhvert. Jeg skal avtale med Grand hotell i Harstad om rabattert overnatting. De har god garasje slik at bilen får stå innelåst om natta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skulle gjerne ha hatt noen kontakter i Lofoten, Narvik og fra Bognes og sørover for å henge opp plakater når treffet nærmer seg.

Det ville være fint om andre merkeklubber også får vite om treffet. På forhånd - takk for hjelpen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BB-Racing kommer og stiller med stand og en 4-6 biler fort flere. Trenger plass til stand på 4-6 biler.

 

Kontakt Øystein

96231010

post@bbracing.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med Vesterålen lokallag kommer med noen biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er stooor interesse for treffet i Harstad. Vi har jo leid en super plass - midt i Harstad sentrum! Det blir mange stands med ulike forhandlere. Ellers så deles det ut mange premier, både pokaler og gavepremier.

Noen som vil ta seg en tur på by'n om kvelden i Harstad?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fett å komme og treffe andre fra klubben der. Men jeg er ikke sikker på om jeg har anledning til å komme dit, men det satser jeg på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer selvfølgelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vurdert å ta en tur faktisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal undersøke med Harstad Camping om det er muligheter for å være der om kvelden etter treffet. Ta en titt på region Troms om den store interessen for treffet..

Det kommer også biler fra Finnmark...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg undersøkt med Harstad Camping. De har mange ledige hytter. Bl.a. to store ledige hytter, 3 litt mindre hytter og flere av de minste uten dusj og WC. Prisene er 950, 800 og 375 - hvis jeg ikke husker feil...Campingen har jo egen nettside...

Forøvrig så har jeg holdt av de to største, der er fin treffplass i bakkant av den innerste hytta... Det er god plass til parkering også der!

Så forholdene ligger godt til rette for sammenkomst på kvelden!!!!

Gi meg tilbakemelding snarest! Jeg har altså tatt av de to fineste hyttene - først til mølla!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir mye klipp og lim....følg med på Troms-siden, der skriver jeg mer om treffet etter hvert. Les også på min nettside http://www.hhw.dk som oppdateres stort sett hver dag. Det blir mer og mer info om treffet etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er plakater for Gatebiltreffet i Harstad 7.juni klar for utsendelse. Trenger noen til å sette opp plakater i Tromsø og Svolvær. De som kan tenke seg å gjøre dette kan sende postadressen på PM til meg.

Eventuelt så kan plakaten sendes pr. mail og så skrives ut...

Hvis noen vil ha plakaten selv, så kan jeg sende den i word-format.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebiltreffet i Harstad 7.juni er et samarbeid mellom Harstad Hot Wheels og Club Honda Nord. Nå er også VW-Audi Club med for fullt! Nemlig RoadShow Nord 2008! Dette blir stort, dette blir kjempebra! Du må ikke gå glipp av dette treffet!

Alle tre klubbene gleder seg til 7.juni i Harstad!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebiltreffet i Harstad 7.juni er et samarbeid mellom Harstad Hot Wheels og Club Honda Nord. Nå er også VW-Audi Club med for fullt! Nemlig RoadShow Nord 2008! Dette blir stort, dette blir kjempebra! Du må ikke gå glipp av dette treffet!

Alle tre klubbene gleder seg til 7.juni i Harstad!

 

Helt rett:)

 

Dette blir kjempegøy!!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiv dokker rundt og kom te Harstad!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

P r o g r a m for Gatebiltreffet i Harstad - RoadShow Nord

 

12:00 Porten åpnes.

 

12:00-14:00 Innsjekk og parkering av kjøretøyene.

 

 Alle stands åpne for publikum

 VW/Audi Roadshow

 Demo av polering, nanobehandling m.m.

 Kikke på biler, utveksle historier, ideer og tips.

 Grillen er åpen for sultne mager.

 

Underholdning og oppvisning fra Smått&Rått

 

15:00 Stemmesedlene må være levert i arrangørteltet.

 

16:00 Premieutdeling – pokaler & gavepremier

 

Avslutning og siste ord før hjemreise.

 

Vi drar hjem eller overnatter til søndag – og satser på å møtes igjen til neste år.

 

Kjør forsiktig!

 

 

Praktiske opplysninger:

 

Avfall: Kast ditt søppel i søppelbøttene som er satt ut til formålet

så får vi kanskje låne plassen til neste år også 

 

Hjemturen: Kjør pent! Vi håper dere kjører hensynsfullt og rolig – Politiet

er også klar over treffet og de håper at de slipper å beslaglegge

noen førerkort som avslutning på en hyggelig sammenkomst!

 

Hjelp ? Kontakt oss om du lurer på noe i forbindelse med treffet:

Håkon: 466 65 113 , Jon-Are: 918 34 261

 

 

 

 

Premiering:

 

Det er kun deltakerne og deres passasjerer som stemmer.

 

Reglene er enkle: Flest stemmer = vinner.

 

Vi har satt opp premier i følgende klasser:

 

• Deltakernes favorittbil

• Fineste lakk/styling

• Fineste motorrom

• Fineste ICE-installasjon (lyd&bilde)

 

I tillegg deles det ut gavepremier til biler eller deltakere som på en eller annen måte har utmerket seg på treffet.

__________________________________________________ ___

 

 

Følgende klubber er representert

 

 Club Honda

 Harstad Hot Wheels

 VW/Audi Club Norwegen

 Andøy Gatebilklubb

 Amcar Harstad

 Norsk Motorhistorisk klubb

 Leknes Gatebilklubb

 200SX

 Toyota Owners Group NOrway

 Norsk Sportsvogn Klubb

 

 

Takk til:

Høgskolen i Harstad

For utlån av P-plassen m.m.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer en haug fra Tromsø :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.