Anbefalte innlegg

Heisann folkens.

Jeg har fått tak i ei girkasse jeg sårt trenger til 100'n...

Den er i Mosjøen, og da lurer jeg på om noen vet en løsning på BILLIG frakt nedover til Molde, Trondheim eller Oppdal??

Helst til Molde ;)

 

Er litt surt å betale over halve prisen for kassa ekstra i frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring NorLines og hør med dem.. Sikkert mulig å få den henta i Mosjøen og sendt med Hurtigruta fra Sandnessjøen til Molde ;)

 

Evt. Schenker eller Tollpost

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring NorLines og hør med dem.. Sikkert mulig å få den henta i Mosjøen og sendt med Hurtigruta fra Sandnessjøen til Molde ;)

 

Evt. Schenker eller Tollpost

 

Skal høre om figuren med kassa gidder å kjøre til nærmeste Hurtigrute anløp for noen kroner.

Mor mi jobber på hurtigruta, så med båten er det billig, men han bor et stykke unna.

Håper jeg ikke har brukt opp tjenestene på billig frakt enda, har frakta litt av hvert med den balja tidligere. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke langt fra Mosjøen til Sandnessjøen.

Kjører dit på en liten halvtime.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke langt fra Mosjøen til Sandnessjøen.

Kjører dit på en liten halvtime.

 

Aha...kanskje løsninga ikke er lengre unna... :)

Dette må sjekkes opp i morra!..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Girkassa er i boks, men nå har jeg fått kloa i en 200 20vt i Mo i Rana, som jeg gjerne skulle hatt sørover til Molde eller Oppdal.

Er vel ikke tilfeldigvis noen som skal på treff og vil tjene en slant i samme slengen??

Eller noen som vet om en måte som er innen rimelighetens grenser for å få den nedover??

 

Takker for alle tips!! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Girkassa er i boks, men nå har jeg fått kloa i en 200 20vt i Mo i Rana, som jeg gjerne skulle hatt sørover til Molde eller Oppdal.

Er vel ikke tilfeldigvis noen som skal på treff og vil tjene en slant i samme slengen??

Eller noen som vet om en måte som er innen rimelighetens grenser for å få den nedover??

 

Takker for alle tips!! :tilber:

 

BUMP!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke langt fra Mosjøen til Sandnessjøen.

Kjører dit på en liten halvtime.

 

Å dæven.... :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.