#1 Skrevet April 14, 2008 Heisann folkens. Jeg har fått tak i ei girkasse jeg sårt trenger til 100'n... Den er i Mosjøen, og da lurer jeg på om noen vet en løsning på BILLIG frakt nedover til Molde, Trondheim eller Oppdal?? Helst til Molde Er litt surt å betale over halve prisen for kassa ekstra i frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2008 Ring NorLines og hør med dem.. Sikkert mulig å få den henta i Mosjøen og sendt med Hurtigruta fra Sandnessjøen til Molde Evt. Schenker eller Tollpost 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2008 Ring NorLines og hør med dem.. Sikkert mulig å få den henta i Mosjøen og sendt med Hurtigruta fra Sandnessjøen til Molde Evt. Schenker eller Tollpost Skal høre om figuren med kassa gidder å kjøre til nærmeste Hurtigrute anløp for noen kroner. Mor mi jobber på hurtigruta, så med båten er det billig, men han bor et stykke unna. Håper jeg ikke har brukt opp tjenestene på billig frakt enda, har frakta litt av hvert med den balja tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2008 Ikke langt fra Mosjøen til Sandnessjøen. Kjører dit på en liten halvtime. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2008 Ikke langt fra Mosjøen til Sandnessjøen.Kjører dit på en liten halvtime. Aha...kanskje løsninga ikke er lengre unna... Dette må sjekkes opp i morra!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2008 Girkassa er i boks, men nå har jeg fått kloa i en 200 20vt i Mo i Rana, som jeg gjerne skulle hatt sørover til Molde eller Oppdal. Er vel ikke tilfeldigvis noen som skal på treff og vil tjene en slant i samme slengen?? Eller noen som vet om en måte som er innen rimelighetens grenser for å få den nedover?? Takker for alle tips!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2008 Girkassa er i boks, men nå har jeg fått kloa i en 200 20vt i Mo i Rana, som jeg gjerne skulle hatt sørover til Molde eller Oppdal.Er vel ikke tilfeldigvis noen som skal på treff og vil tjene en slant i samme slengen?? Eller noen som vet om en måte som er innen rimelighetens grenser for å få den nedover?? Takker for alle tips!! BUMP!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2008 Ikke langt fra Mosjøen til Sandnessjøen.Kjører dit på en liten halvtime. Å dæven.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...