Stavanger lokallag: Rally stavanger 19 april

Anbefalte innlegg

Heisann. Vil bare informere om at det er NM runde i rally på lørdag 19.04.08 på Forus. I følge planen så begynner de å kjøre klokken 14.00. Kjører 2 SSer 3 ganger. For mer info se http://www.rally.no/stavanger/index.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nok komme ruslende dit for å ta en titt ja.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rally Stavanger er et must! Volvoer som holder på å velte ned i kanalen, 90graders rent kutt i fronten etter betongsperra og en lyktestolpe jeg håpet skulle dette over på andre sida :P Ble nesten påkjørt et år og, en bil som knakk opphenget framme å kom rett i mot ;)

 

Me like: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planer om å gå i år også.. :o

DSC_0890.jpg

DSC_1042.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være kartleser i år og. Satt på i Renault 5 turbo II i fjor, gikk ganske greit bortsett fra en haltende clutch. og det endte med klasse seier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette e liga gøy å se på kver gang, så eg stille nok eg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For to år siden va der ein som kjørte på nedsiden av den lyktestolpen i svingen der. Rimelig Tøft. Fikk bilder av hele seansen, så for de som er intressert, så er dette virkelig et must... Satse på bra ver og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For to år siden va der ein som kjørte på nedsiden av den lyktestolpen i svingen der. Rimelig Tøft. Fikk bilder av hele seansen, så for de som er intressert, så er dette virkelig et must... Satse på bra ver og.

 

Eg fekk d på film, kanon bra kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor e d best å stå henn????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svingen med kverneland meine eg. Det så e så greit i år e at begge ss'ene kjøres 3 ganger, og den runden rundt der med kverneland er så kort at du kan bevege på deg. Annen plass som er bra å stå er med essoen, og der hvor de kommer ut på stokkamyrveien igjenn. Der med plantasjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte bare legge inn ett bilde av han som va på nersiden av stolpen. :) Sånn at dokk som ikkje har sett det før kan se det!

5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det va vel i fjor om eg ikkje huske heilt feil vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

va i 2006. i fjor va det han 17åringen som kjørte rett i det betongelementet i første svingen sin. Første gang han va i sånn bil og vistnok. E ett bilde av det litt lengre oppe! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den beste plassen må jo være på altanen rett utfor kontoret mitt, i det "smuget" de kjører ved Osjord :P

Der skal iallefall jeg stå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare si fra når du reiser ut stian så kommer jeg og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette må jeg få med meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor svarte er dette løpet går da?? noen sier på stokkamyrveien, men på SS2 kartet på hjemmesiden deres er løpet ved biltilsynet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en ss på sola, og en ss rett ved ford kverneland... kjører jo der dere parkerer bilene deres på jobb! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel en SS ved audi senteret og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det her må eg og få meg !!! Rally e sjef..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E bare to stk i år. En på forus, og en på sola. Den på sola vett eg ikkje kor e henne...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel en SS ved audi senteret og?

 

Nei...d e stokkaveien d,å den e ikje med iår pga magler endel asfalt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.