#51 Skrevet April 21, 2008 Roan nå folkens, e gamlefelgane mine! Sååå kule va di ikje! *savne.... * Jaja, nye imårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 21, 2008 Roan nå folkens, e gamlefelgane mine! Sååå kule va di ikje! *savne.... * Jaja, nye imårå Jippiiiie.. Fekk tag i felga idag! 10cm kant å CROME all the way! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 21, 2008 Jippiiiie.. Fekk tag i felga idag! 10cm kant å CROME all the way! hva med et lite bilde da?? tror ingentig før jeg ser det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 21, 2008 Grattis Svein Rune, du he vel og fått di nye ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 21, 2008 BBS felgane komme ikje før fredag faktisk. Får stylingå imårå då! RS4 front! Med orginale gittere og grill inkl. tåkelykter :)v Få ut bilder Svein og Christer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 22, 2008 Ska få tatt nogen....men eg e ikje så goe å legga inn sånt noge. Får altid beskjed at det e for stort å feil format osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...