Nordland Lokallag: Når kommer sommerfelgene på? =)

Anbefalte innlegg

Ser det er flere som har byttet om allerede...selv venter jeg på nye dekk så må vel vente til helga trur jeg =)

 

Noen av dere som har lagt om? ^^

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

si det si det, har gått å spekulert nå i 3 uker, men det er ennå så kaldt om morgenen at det blir is om det er fukt på veien. noe som er dårlig kombinasjon med kontroll, ikke sjans på at jeg gidder å betale 3k for å legge om litt for tidlig. å berge meg selv til jobb klarer jeg altids, har kjørt sommerdekk på vinterføre før, men om det er kontroll blir det for dumt. i likhet med evt avkorting på forsikring, selv om det ikke er min skyld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir ikke å legge om før tidligst 5. mai

Var å leverte bilen til forstillingskontroll pluss sjekk av noen ulyder i forrige uke, og fikk litt dårlige nyheter.. Må skifte no foringer bak, pluss bærekuler forran.. Pris inkl deler, 5000,-... Så de tok ikke forstillingskontroll, siden dette må gjøres igjen når nye bærekuler kommer på.. Dvs. at jeg ikke legger på mine splitter nye sommerdekk før spissinga er korrekt..

Men.. Kjører piggfritt, så da går det på et hvis.. Slipper ihvertfall å ligge å slite på piggene på bar asfalt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La om på 2`er Golfen for en uke siden, 3`ern skal få ha piggdekka noen dager til:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La om for en ukes tid siden. Skulle det bli snø(slik som idag), putrer jeg på jobb i damas yaris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Ser ut til at jeg ikke trenger å vente til uti mai likevel.. Fikk et fint brev fra Gjensidige idag, som sa at jeg er 6000,- rikere. (tilbakebetaling av ungdomstillegget siden jeg har kjørt skadefritt) :D Så da skal jeg få bilen på verksted så fort som rå er :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mye ustabilt vær enda, spessielt for oss kom kjører over bratten osv, så mulig jeg må venten litt til med å legge om. Igår lå jeg etter en bmw over bratten på 18"? sommerdekk, å han slet litt jah...fikk ikke mye farta å var passe ustabil på veien, godt med en quattro med vinterdekk da når jeg fyra ifra han =)

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La om for lenge siden jeg :D

Men merker at den har seget litt på fjærene fremme i vinter, så må muligens sette på piggene igjen til jeg får hevet fronten litt igjen ... subber som bare f.. fremme sånn som det er nå :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lå snø her på hunstad to morgener i denne uka :( ikke noe problem å komme seg til jobb på sommerdekk i hele tatt, men er så ufattelig nitrist å skulle betale 3000kr om man skulle være uheldig...

 

er ufattelig gira på å bli kvitt de gelé dekka jeg har nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

la om på 02 passaten 10 april, litt vell tidlig, men det går.

Er ikke avhengig av bilen om morgene når det er skumlest, kjører transporteren på jobb så.

Har vinterdekka på gammelbilen enda, bruker den ved behov. Noe som det allerede har vært opptil 3-4 ganger!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.