Ålesund lokallag: Bilpleier i området?

Anbefalte innlegg

Finnes det noen proffe bilpleiere her i byen? Et søk på gule sider ga noen resultater, men ikke noe å bli klok på. Fant ingen med brukbar hjemmeside. Lurte på å sette bort bilen for å få fjernet litt swirls og andre småriper en gang for alle. Noen som har erfaringer og hint på ca pris? Vokse kan jeg gjøre selv, men hard polering med tilhørende god forvask tør jeg ikke eksperimentere med på min egen bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilpleieren, holder til nede ved industriområdet rundt Nor-cargo i Breivika.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Takk for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo enda en i Fremmerholen,huska ikke ka det hete. Men holder til i det flate bygget like før Spjelkavik Treningssenter. Blir rett nedom Mazda.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronnys bilpleie det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune ja, arti skrue det:) Trivlig kar som det er mulig å få god pris med ;) Blir brukt av bl.a. Brages, Rico, Aaland og Ålesund Bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronny, rune.. nesten da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune e å anbefale :) vi bruka han på jobben både til nytt å brukt. Tenkte ej sko høyre me han om han fe golfen enda blonkare :)

Trur han he veldi bra prisa me :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips. Da blir det sikkert en tur til Ronnyrune en gang snart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.