Erfaringer med senkeskåler...

Anbefalte innlegg

Ja der er bare å stikke innom.Når skulle du sørover da?Trur ikke jeg rekker å legge film på bilen din.Listen er lang for tiden,både på bil og hus :shf:

 

ja jeg vet du har en del å gjøre ja, stikker vel sørover i sommerferien en gang tenker jeg....

Men tror du det holder å ta kun de bakerste rutene? det er jo der resultatet fra alta er helt jævlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Kanskje på tide å montere senkeskåler på min A4 også.. Ser jo ut som det gir bra resultat.. Har bare hatt di liggende i et år på jobben :D

 

ikke noe å tvile på, jeg var litt skeptisk å ventet en god stund... men angrer ikke i det hele tatt nå nei..: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her , svert fornøyd med resultatet etter at senkeskålene kom på! Annbefales på det sterkest.

 

jeg har ikke tatt noen 4hjuls kontroll, ser ikke noe slitasje på dekkene ENDA iallefall. Har lest forskjellig om det er nødvendig eller ikke, tror jeg kjører sesongen, og holder et øye med dekkene.. :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kunne jo tatt de bakerste når æ kommer fra Kreta.Tar vi bort den gamle og sliper før vi legger ny..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja hvis du har tid til det så hadde det vært supert! vi kan jo avtale et eller annet når du er tilbake fra ferie:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det gjør vi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Odd!

Hva betalte du for komplett soting av alle rutene?

 

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Odd!

Hva betalte du for komplett soting av alle rutene?

 

E

 

rundt 6k hvis jeg ikke husker feil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

kva skal eg søke etter på ebay for å finne senkeskålene? arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. FEDERTELLER er hvertfall senkeskåler på Tysk!:) bruk det og søk på Ebay.de så finner du nok noe! vet ikke hvilke bil du skal ha til jeg? men skriv for eks: A4 Federteller viss du skal ha til en A4 for eks.!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.