Strålende oppmøte i dag!

Anbefalte innlegg

Kjempekjekt!

 

Synd jeg måtte stikke så tidlig, men fikk da brent litt gummi på vei ut, så.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg...Kjekt med så mange folk!!! sikkert 20 bila å dobbelt så mange folk!

 

Lokallagstreffet begynne å bli en "høydare" i måneden for meg nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å beklage at jeg ikke dukket opp. Men jeg er med imorgen, klokken 18.00 på kvadrat sant? Men hvor? er vel litt "andre" folk på kvadrat 18.00 også på en mandag regner jeg med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

me stille opp i d nedersta parkeringshuset.. (mist bila der)

men eg trenge en å sitta på med... nogen som stille frivilligt t d?

 

ellers kjempe bra oppmøte ja.. hb d fortsette sånn..... me må bare auga på med aktiviteta så mest muligt folk får med seg at me e de tøffe... å ikkje de skab rånerane som bare MÅ legga fra seg gummi øve alt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall oppmøte! Tror at vi bikka 20 talls biler med 1-2stk : ja : Vi opptok jo bortimot all p-plassen på Mc`n nå :) Ser jo ut som at det er flere som har begynt å få med seg hvor/hva møtene er nå.

 

Har plass til deg Morten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tok bilder da? Fikk "verva" litt folk til imorgen? Skal vi si det slik at vi møtes i enden av nederste parkeringshus 18.00 da? Helt nederst nermest "NAF"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gudd hp!!

 

nermast naf ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skabrånere? Nei de har eg i..ikkje sett! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen !!!

 

Har isje fått med meg hva som skjer kl: 18 :00 ved NAF i dag.

NOen som kan svare på det.

 

Mvh. Petter

 

 

 

 

 

WV Golf 1983 mod

WV Golf 1987 mod

Ford XR3I 1984 mod

Ford LX 1985 Mod

Honda Accord 1883 Mod

Mercedes 230E 1985 mod

BMW 316 1994 mod

BMW 525IA 1991 mod

WV passat 1993 mod

BMW 520IA 1996 mod

Chevrolet Silverado 1991 mod

Ford Fiesta 1987 mod

Audi A6 2,6Q 1996 mod

Honda Accord 2,0I 1991 mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som det begynner å bli så bra oppmøte en gang i måneden, skal vi prøve å møtes to ganger i mnd?? 1. og 3. søndag f.eks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne heller tenke meg å ha fast hver første søndagen i måneden. Og heller prøve på å få arrangert noe annet aktivitet uten om. F.eks som i dag, glattkjøring som er underplanlegging o.l Og selvfølgelige en lokallagsfestival i ny og ne : ja :

Men jeg ser heller ikke noe iveien får flere treff, må bare ikke blir "for ofte" heller. Må jo ha tid til å skru på bilen. Og itillegg så går vi inn i den kalde perioden. Ha funnet på noe annet varmene aktiviter hadde gjordt seg. Men uansett: absolut en tank men bør tenke litt på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingenting i veien for mere aktiviteter, men det er jo sant som du sier, det er jo slutt på varmen nå. en ide med innendørs aktiviteter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber litt videre med den saken om glattbane-kjøring.

 

Vet jo at det går ann å hyre/ha lukket arrangement på boelingen på Hana. Tatt en kveld der og hatt et par baner og lempa litt på noen kuler:) Det er iallefall varmt, sosialt og alt trenger ikke være helt bil-realtert selv om det garrantert blir mye bilprat uansett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tåler folket "litt" fysisk aktivitet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Espen Magnussen

tåler folket "litt" fysisk aktivitet?

Det blir å gå fra sofaen og bort til kjøleskapet og hente øl på en lokallagsfestival :P

Nei da, åpne for alle forslag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Espen Magnussen

tåler folket "litt" fysisk aktivitet?

 

ser me ud som me vett ka d e? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært morsomt å leid ishallen en dag.. koster nærmere 1000,- spenn for en time men det blir ikke så veldig mye på hver hvis vi er mange.. og så kan vi spille litt hockey :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hockey!?!? kan stå på skøyter..men å leke med en puck samtidig kan bli avsansert. Innebandy kan jeg også..men der slipper man å stå på skøyter samtidig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Stokka

hockey!?!? kan stå på skøyter..men å leke med en puck samtidig kan bli avsansert. Innebandy kan jeg også..men der slipper man å stå på skøyter samtidig :P

 

eneste minuset er at jeg tror ikke vi får bruke puck.. men det kan jeg undersøke nærmere hvis det skulle bli aktuelt.. og blir vi 20 stk.. så blir det 50 kr hver :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for ordens skyld.. blir det ikke puck blir det ball!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er du en jævel på skøyter eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ehhh, is + skøyter = quattro skøyter for min del.:P Trodde jeg har beveget meg ut på glattisen på 10 år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det på tide :D

 

 

hadde vært skikkelig morro da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.