#26 Skrevet Oktober 5, 2004 Her lokte der knekte bein og nasablo'! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 5, 2004 neida... du får låne hjelm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 5, 2004 Har dårlig erfaring med hjelm på beina! E 'någen' år siden eg hadde skjesse på labbane, ja.. Kan bli skoi dette.. *gulp* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Atle Dreier Har dårlig erfaring med hjelm på beina! E 'någen' år siden eg hadde skjesse på labbane, ja.. Kan bli skoi dette.. *gulp* hehe.. hjelmen skal bare for opplysningens skyld.. være på hodet.. og skøytene.. på beina..! jeg skal i hallen nå i kveld.. kan ta å så undersøke nærmere på pris osv osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 5, 2004 Spiller du hockey? Amatør eller... trim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Roar Hetland Spiller du hockey? Amatør eller... trim? jeg spilte opp til eliteserien for junior.. men det er et par år siden nå da.. er trener for noen unger nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 5, 2004 hehe..har en følelse av at du er litt bedre enn par va oss andre ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Stokka hehe..har en følelse av at du er litt bedre enn par va oss andre ihvertfall det har ikke noe med saken å gjøre.. kluet er å ha det morsomt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 5, 2004 såklart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Stokka såklart.. så hvis nok folk vil være med så undersøker jeg.. glemte det ut i farten i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 5, 2004 hehe..stoler på deg om at det er gøy da... går sikkert hardt utover meg...siden jeg sikkert er yngst og blandt de minste....but i will rule ya all! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 5, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Stokka hehe..stoler på deg om at det er gøy da... går sikkert hardt utover meg...siden jeg sikkert er yngst og blandt de minste....but i will rule ya all! det er godt.. dere andre da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 6, 2004 bare sank pris du så får me hive inn folk onna tvang om ikkje dorr e nok medlemma så kan me ta med nogen me lige då... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 6, 2004 Må vel ver med på dette eg og sjøl om eg isje har stått på skjøyter siden barna skolen og d e lenge siden.. Stille med friskt mot eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 6, 2004 me fortsette skjøyte tingen her.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=12376 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...