Hordaland: mye trafikk fra kleppestø til søreide om morning og ettermiddag?

Anbefalte innlegg

hei. eg skal i august flytte til askøy og da må eg jo nesten søke på litt jobber. og ein viktig ting er reisetid til jobb da eg nå har bare noen få minutter.. ser at dei søker etter mekaniker hos bjordal og madsen, det er da eg lurer på hvordan trafikken er der i morgentrafikken og i tre tiden? regner med at det er noen som bur på denne strekning som vet noe?:)

 

mvh kjetil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du kjøre Bjørgeveien(også kalt Burmaveien), og det er veien med mest kø til og fra Søreide... Du må gange kjøretid uten trafikk med 2x og kanskje 3x hvis du skal begynne på jobb mellom 0730 og 0800. Det er verst om mandag og om ettermiddagene, men dersom du er på jobb til senest 07 så er det ok. Jeg kjører ikke der lenger(har flyttet), men jeg har flere kollegaer som kjører der daglig. Jeg misunner dem ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

off. da trur eg eg må tenke på ein anna jobb.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den evt. nye jobben din har flexi tid så kan du komme tidligere på jobb og da gå tidligere ifra jobb.....

F.eks hvis du er på jobb halv 7 kan du vel gå litt før halv 3, da er det ikke så gale.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt denne strekningen i 2 år og skal snart begynne å kjøre den igjen; gleder meg ikke for å si det sånn. Hvor mye kø det er kommer helt an på når du starter. Jeg startet klokken 06.15 fra Juvik på Askøy og var da på jobb klokken 06.45 på Sandsli. Da kunne jeg gå fra jobb 14.45 og da var det helt kurant med trafikk. Starter du senere enn 07.00 fra Askøy melder problemene seg med en gang; kø over Askøybroen og køen på burmaveien starter allerede i krysset på Tennebekk: eek : Tidspunktene på når det er kø denne veien er faktisk utrolig varierende, ikke en dag er lik, men konklusjonen må være at en bør komme seg av gårde før de fleste andre: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med nye ringvei vest vil trafikken bli adskillig mye bedre den veien,men vil jo altid være litt kø:)men det vil gå raskere enn nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.