Haugesund lokallag: Lilla audi

Anbefalte innlegg

Er det noen andre enn meg som har sett det er kommet en lilla audi a4 stasjons vogn til byn?

ser ganske strøken ut på av stand.

med en "liten" ic i fronten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i dag så jeg den igjen, er et motiv på panseret og har rs4 styling, så det ut som. stod noe web greier bak på den også, men fikk ikke det helt med meg, er i vært fall noe turbo greier:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke den som tidligere var (bl.a.) rosa du snakker om, B5 med full RS4 styling (inkl bredding) Har ikke sett den på flere år så godt mulig den er blitt lilla siden sist, og motiv på panser høres ut som noe eieren kan finne på siden han selv er dekorert med relativt mange tatoveringer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne så jeg for noen mnd`er siden i haugesund. Husker det stod noe på den, men husker ikke hva...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer, er den på linken.

er tdi som jeg har for stått, eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er tdi ja, denne bilen har vært i distriktet lenge, men har det siste året(eller 2) vært borte pga. av en liten ombygging eller noe.

Har stått på Møller den siste mnd. ca.

 

Uansett, lekker bil! og ser meget gjennomført ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe når jeg så topicen lilla audi tenkte jeg med en gang att det var min tantes første bil :P en audi 80cc rullemalt med lilla benga hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er noen bilder av den.

DSC00676mini.jpg

DSC00677mini.jpg

DSC00679mini.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.