35mm senk på passat 4 motion?

Anbefalte innlegg

Hei. Lurte på om noen har noen bilder av passat 4 motion med 35mm senk?

 

Har tenkt litt på og sette det på min i første omgang og lurer litt på hvordan det vil se ut:)

 

Mvh Per- Kristian: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Lurte på om noen har noen bilder av passat 4 motion med 35mm senk?

 

Har tenkt litt på og sette det på min i første omgang og lurer litt på hvordan det vil se ut:)

 

Mvh Per- Kristian: vinke :

 

her er bilde av men x passat med 35mm senk:

(er 2,5 V6 TDI, så det kan være at den er lavere foran pga vekten av motoren?, sitter 19" på bilen)

passat11.jpg

passat12.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter min mening blir 35 mm litt for lite...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter min mening blir 35 mm litt for lite...

 

Ja det er ikke veldig mye senk på en slik bil, men det blir jo penere enn orginal høyde også er det bare en midlertidig løsning til jeg får råd til kw variant 2 justerbart;)

 

Har litt andre planer med bilen for i år som koster litt også. Senk blir egentlig prioritert neste år, men kunne vært greit å fått den ned litt nå også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta kontakt med Tom Are Andresen her på forumet om du vil ha billig senk, jeg har bestillt av han og virker lovende og billigt. kanskje ikke så billigt med 4motion som fwd men kan jo være verdt å spørre :

 

edit: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=115517&highlight=a3

sjekk linken :)

 

Har hørt med han:) Men kan få noen senkefjører til ca 1500 kr nå, og det senkesette jeg skal ha til neste år koster 10.000 kr ca. Så kjøper bare noe rimelig men med god kvalitet nå for å få den ned litt. Når jeg får på justerbart blir det nok fort 80 mm senk;) Men takk for godt råd uansett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.