Troms: Tromsø, Hva kan man finne på? non- bil relatert (for denne gang)

Anbefalte innlegg

Hei og hå Troms folk!

 

Hva er det av helge aktiviteter som man kan ta med sin bedre halvdel på her i Tromsø?

Tenkte å gå på Steakers og kino (standard opplegg), men er det noe utover dèt som man kan få med seg i byen?

Noe som er litt allright for henne og oppleve også, ikke bare rusende motorer, skrikende dekk med mengder av blårøyk og oljesøl så langt øye kan se, som ikke er helt hennes stil.

 

Søkte litt på http://www.destinasjontromso.no , og var ikke så alt for mye som stod der, så lurte på om dere har noen ekstra tips. :)

 

Takker så mye for alle tips :)

 

mvh,

Anders

 

 

PS, hold øyne oppe etter en sort Audi b7 avant sivil UP (reg nr ukjent) med sotet vinduer, 2 utblås bak (2,0tdi?) og OEM 18" felger. En kompis fikk fratatt førerkortet av den v/ Nordkjosbotn forrgie helg, og man kan nesten ikke se at det er en sivilbil!

Skummle saker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja alle i mils omkrets kjenner til den bilen. Hilste høflig på karen når jeg ruset opp min golf utafor shell i nkjosbotn her en kveld:P

 

Spørs hva dama di liker av aktiviteter, alltids noe å ta seg til i byen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja alle i mils omkrets kjenner til den bilen. Hilste høflig på karen når jeg ruset opp min golf utafor shell i nkjosbotn her en kveld:P

 

Spørs hva dama di liker av aktiviteter, alltids noe å ta seg til i byen

 

Var det han høye snauklipte politimannen som kjørte da? Særdeles hyggelig kar til å ta fra noen lappen. hehe

 

Alt av aktiviteter er gode greier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, samme fyrn som gav meg ei bot i februar, og ei i mars : bh :

trivelig var dem iallefal...

 

er litt greit og vite håssen type dama di er.. om ho er eventylysten kan du jo ta ho med på fjellheisen cafe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold også øynene ute etter en Subaru Impreza WRX STI stv. Sølv med sota ruter:P

Er sivil bil det også! Har tatt vel så mange, om ikke 10x fler en den svarte a4'a.

Hva aktiviteter angår, vet jeg ikke... Lokallagsmøte på Torsdag hvertfall^^

Bylivet er jo kjent her i byen, kanskje en tur ut på byen.. ta en pils eller to...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Anders, bor dere her eller er det bare helge besøk? Det er kanskje ikke så mye å gjøre her i byen bortsett fra drikke å kjøre bil :P men det kommer jo litt ann på hva man gjør det til, som de andre sier så kommer det veldig ann på hvordan type dame du har. Noen ting du kan ta henne med på er jo:

 

1. Fjellheisen (som nevnt tidligere) om været er bra da.

2. Polaria kan jo være noe tidsfordriv. - Koster litt penger, men da har du i det minste unngåd A4 typisk ting å gjøre

3. Omvisning på Mack er jo en mulighet

4. Shopping på unike butikker som kun er her i byen. Alle damer elsker sko .P

5. Villmarksentere - Dyrt men en opplevelse man ikke glemme med det første.

5. Kroken Alpin anlegg - Aplin bakken i Tromsø med 3 bakker, Bamsebakke, utfforløype og turløype

6. Festligheter - Ta kontakt dersom det gjelder denne helga.

7. Lån dere en hytte å dra ut av byen å slapp av

8. Bowling - Litt standar, men artig.

9. Svømmehallen - Dra å svøm litt før en middag eller ett kino besøk

10. Museum/teater . er mange museum rundt i tromsø om dama liker sånt. Teater går det hele tiden på Hålogaland Teater

 

Lykke til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller gjør det kort og godt og lei et hotellrom: haha :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sølvreven har et ettermontert MOMO ratt... har sett det på kloss hold:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ Niklas: Selvfølgelig, det er jo det første som er fikset ;)

 

@ Audun: Takk så mye for gode tips! Tror det blir mest å sose rundt i sentrum enn å leie en hel hytte akkuratt for denne helgen. Tenkte liksom om det var noen her som visste om happenings i Tromsø i helgen, feks stand up, et show/ revy eller noe annet lignende?

 

Skal se om jeg ikke får hevet meg med på et lokallagstreff en dag også ;)

 

Sølvgrå Impreza stv skal jeg holde øyne oppe etter. Er det som oftest e6 "de liker seg på" forresten?

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem er vel mer eller mindre "overallt"

jeg ble tatt i tromsøysund tunellen to ganger på en mnt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur å mener å huske at sivilaudien har som regnr ZH 20442... er ikke heelt sikker, men kan nok stemme det..:P: : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur å mener å huske at sivilaudien har som regnr ZH 20442... er ikke heelt sikker, men kan nok stemme det..:P: : vinke :

 

d kan nok stemme fint d:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.