Mjøsa lokallag: Lokallagstreff dager

Anbefalte innlegg

Her kommer et forslag til lokallagstreff datoer:

 

Søndag 11.05 Hamar 18:00

Søndag 18.05 Gjøvik 18:00

Søndag 01.06 Lillehammer 18:00

Søndag 15.06 Hamar 18:00

Søndag 22.06 Gjøvik 18:00

Søndag 29.06 Lillehammer 18:00

Søndag 06.07 Hamar 18:00

Søndag 27.07 Gjøvik 18:00

Søndag 03.08 Lillehammer 18:00

Søndag 10.08 Hamar 18:00

Søndag 24.08 Gjøvik 18:00

Søndag 31.08 Lillehammer 18:00

Søndag 14.09 Hamar 18:00

Søndag 21.09 Gjøvik 18:00

Søndag 28.09 Lillehammer 18:00

 

Noen med gode forslag på hvor vi skal møtes ???? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer et forslag til lokallagstreff datoer:

 

Søndag 11.05 Hamar 18:00

Søndag 18.05 Gjøvik 18:00

Søndag 01.06 Lillehammer 18:00

Søndag 08.06 Hamar 18:00

Søndag 22.06 Gjøvik 18:00

Søndag 29.06 Lillehammer 18:00

Søndag 06.07 Hamar 18:00

Søndag 27.07 Gjøvik 18:00

Søndag 03.08 Lillehammer 18:00

Søndag 10.08 Hamar 18:00

Søndag 24.08 Gjøvik 18:00

Søndag 31.08 Lillehammer 18:00

Søndag 14.09 Hamar 18:00

Søndag 21.09 Gjøvik 18:00

Søndag 28.09 Lillehammer 18:00

 

Noen med gode forslag på hvor vi skal møtes ???? : vinke :

 

På lillehammer kan man jo møtes på by the way! ved esso sannum, stor parkering samt like ved e-6, lett og komme til o.l

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hamar har jo både CC plassen samt Maxi som gode muligheter med nærliggende bensinstasjoner som har mat og vaskemuligheter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flytt alt en uke frem. Altfor lenge til 11.mai ;) hehe

 

Neida datoene ser helt fine ut.

På søndager er det jo masse steder vi kan møtes. (men jeg klarte aldri finne på noe bra forslag....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maxi på hamar har du jo selvask i hall.. CC er blitt veldig strengt så greit å holde seg unna der, PLUSS att der kjører jo alt annet sop å søppel av rånere i hamar;) maxi er vel så å si fritt for slikt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult at det skjer litt på Gjøvik! Ser frem til detta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ser frem til dette selv.

Må prøve å dra med oss en del flere folk i lokallaget ut nå på søndager ;)

"Drakk igår så orker ikke" er en dårlig unnskyldning ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En uke frem i tid ja, hehe nei har faktisk sittet og sjekket opp mot det meste av treff og med disse datoene skal det ikke kolidere med noe større opplegg. Hva som skjer utover høsten / vintern må vi komme tilbake til senere.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som dere alle forstår så er grunnen til oppdelingen det å faktisk få samlet litt mere av de lokale folkene og så heller ta turen rundt når man føler for det. vil bli enklere å samles lokalt og så heller ta noen totalsamlinger etter hvert.

 

Sånn det har vært med Rudshøgda har det jo ikke fungert i hele tatt. Håper alle setter pris på dette og kommer på treffene på søndager. ikke vær fremmedfolk.

 

Noen som har forslag til treffsted på Gjøvik? vi har nå alternativer på Hamar og Lillehammer.(hvis ingen har andre forslag der og da såklart)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør samle en del folk dette ja at det blir faste samlinger både på Hamar, Lillehammer og Gjøvik.

Men syns det fungerte greit på Rudshøgda og jeg. ;) Var mye folk der også. (men dabbet veldig av etterhvert)

Det å si at det er for langt å dra fra Gjøvik og Lillehammer (og tilogmed Hamar) er jo bare tull. Man bør kunne ofre 30 min. kjøretid for billinteressen og lokallaget iblandt ;)

Nå vet jeg at folk kan bo enda lenger unna enn dette også.

 

Så dette blir garantert helt knall. Ser frem til dette. (Og jeg kommer selvsagt til å være på plass på alle tre stedene så mye jeg bare kan)

Håper lokallaget vil vokse med tanke på dette her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta ser bra ut,må prøve å få me mest muli folk da ;)

Sett at andre lokallag er flinke til å få det til så detta må vel vi få til å..

Moro å bli kjent me litt folk å ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maxi på hamar har du jo selvask i hall.. CC er blitt veldig strengt så greit å holde seg unna der, PLUSS att der kjører jo alt annet sop å søppel av rånere i hamar;) maxi er vel så å si fritt for slikt:)

 

da kan jeg bare la bilen stå igjen hjemme da : haha : tusler bare over gata ... hehe

nei da, jeg er såpass lat at jeg tar gjerne bilen til butikken men da reiser jeg på ICA.

 

Maxi er så og si en "død" plass på kvelds tid bortsett fra da de harry folka med sine slitne "ranker" med bakhjulstrekk som prøver og sladde runde på runde..

 

Eller

 

Ungguttene/hockeyfolk som driver å spiller noe bandy/rollerblades greier der etter stenge tid og i helgene....

 

så jeg tenkte evt Olrud jeg da, på Jafs... der er det muligheter for mat,drikke (også drive inn) samt det er benker ute dersom været skulle tillate det.

Deretter kunne vi tatt en "cruise" tur i hamar etterpå eller noe slikt.......: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

så jeg tenkte evt Olrud jeg da, på Jafs... der er det muligheter for mat,drikke (også drive inn) samt det er benker ute dersom været skulle tillate det.

Deretter kunne vi tatt en "cruise" tur i hamar etterpå eller noe slikt.......: klø :

 

matmatmatmatmatmat!!! :P hehe

 

Joda men enig der.

Vi hadde jo de "gamle" lokallagstreffene der. Rett nedenfor vw audi olrud oppkjøringa.

Stemmer for samme sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja noen må jo ha mat for å overleve å vettu.. hehe

nei da men greit å ha en stand det går ann å kjøpe litt snadder.

 

Ellers kan jeg jo å nevne at på La Perla på Storhamar senteret (ikke langt unna Storhamar Ishall / OL Amfi'n) er det en stooor plass å stå på samt en helt suveren ute plass/terrasse med sola hele dagen og kvelden hvor en kan kjøpe deilig pizza osv...

 

bare nok et forslag......: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er IKKE noen fan av olrud. alt for mye teite hjulspor og slikt for oss som har lave biler. sitter jo alltid fast et eller anna sted der :P OG ikke noe sted å vaske bilen (selvvask) ved siden av. dessuten har Esso ved maxi like bra burger som jafs :P og la perla er bare noen få meter unna der og for de som vil kjøre opp og hente seg en pizza der :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

utenom selvask er dt vel kurant der vel:)

men så dårlig vei er det vel ikke rolf?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøve å få møtt opp på noen av dessi ve;) men hvor skar vi møtes hen på gjøvik a... noen som har noen forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og HVOR ble det endelige "resultatet" for treff på hamar?

Nærmer seg jo første treff med stormskritt nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rb :: gb :: popcorn: popcorn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer det kommer, gi deres "overarbeidet" leder litt tid : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg jobber søndag,men det er tidlig så jeg skal prøve og få tak i sjåfør så kommer jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har i samarbeid med Utstillingsplassen AS og Sandic fått lov til å bruke parkering der tivoliet på Hamar pleier å være. Så da ønsker jeg alle velkommen til lokallagstreff der på søndag : vinke :

 

Spread the word : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da skal jeg prøve og dra meg dit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hen er det tivoliet pleier å vara... for vi som itte er så kjent på hamar:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett bak Scandic og den utstillingsplass-hallen, på en måte "ovenfor" den øvre parkeringsplassen til CC. Definitivt ikke vanskelig å finne.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.