#101 Skrevet Juli 6, 2008 beklager min kortvarige visit men jeg måtte ile hjem for å jobbe videre med stereo prosjektet mitt, det skal i teorien stå klart til onsdag kveld. men jeg var da hvertfall innom edit: lørdags"treffet" med photoshoten var jo en suksess... kanskje hvis vi får til noe slikt med resten så kanskje det kommer flere også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juli 7, 2008 De som møtte opp ( rolf å raymond kom etter en stund, da ble vi jo dobblet så mange plutselig;) heia mjøsa folket;) ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juli 7, 2008 De som møtte opp ( rolf å raymond kom etter en stund, da ble vi jo dobblet så mange plutselig;) heia mjøsa folket;) ) Virka ikke akkurat som noen av de ville smile til kamera på dette bilde:p Heller motsatt: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juli 13, 2008 Virka ikke akkurat som noen av de ville smile til kamera på dette bilde:p Heller motsatt: haha : tror kanskje det var noe som vekte vår oppmerksomhet akk der gitt, husker ikke hva men.. hehe Btw: åssen var treffet i dag?? jeg kom hjem fra Gatebiltreff kl 22 i kveld så jeg rakk desverre ikke samlinga i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juli 16, 2008 Hehe, det går vell bra siden det ikke var noe den søndagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juli 16, 2008 Lokallagstreff på Hamar 10.08 og 14.09 , her må vi finne på en annen plassering da Ham-Kam spiller hjemmekamper på disse datoene. Regner da med at CC parkering er rimelig full Noen som har noen gode forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juli 16, 2008 Jeg stemmer for maxi som nevnt tidligere i tråden. med Esso rett ved siden av, og Hamars beste hamburgere der så burde det duge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juli 17, 2008 x 2 ( og kort vei for meg å kjøre dersom jeg er fyllesyk etter lørdagensfeiring ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juli 22, 2008 Plantasjen på søndag også eller? Mange som har tenkt seg en tur? Kommer vel med Golfen en tur hvis jeg får meg en sjåfør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juli 23, 2008 Vi har nå tenkt oss nedpå plantasjen en tur på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juli 24, 2008 Da går vi for Maxi på Hamar heretter. Da blir de siste lokallagstreffene som følger: Søndag 27.07 Gjøvik 18:00 Plantasjen Gjøvik Søndag 03.08 Lillehammer 18:00 Strandtorget Søndag 10.08 Hamar 18:00 Maxi Storsenter Søndag 24.08 Gjøvik 18:00 Plantasjen Gjøvik Søndag 31.08 Lillehammer 18:00 Strandtorget Søndag 14.09 Hamar 18:00 Maxi Storsenter Søndag 21.09 Gjøvik 18:00 Plantasjen Gjøvik Søndag 28.09 Lillehammer 18:00 Strandtorget Om vi kommer til å kjøre treff i oktober får vi komme tilbake til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juli 26, 2008 Da er golfen polert å klar til å "vises" frem i mårra. Håper mange stiller opp Er vel på Gjøvik mellom 5 og 6 en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juli 26, 2008 Vi stiller på Plantasjen ca 18 vi Erik: Nå har vi faktisk akkurat vært på nabofest sammen med Helga og Odd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juli 26, 2008 Det er bra Jasså, var det oppe hos dem eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juli 26, 2008 Nei - naboen i nr 18 blir 50 i dag. Helga var forresten litt sjokkert over at du skrudde på en bil som det ikke var noe galt med - hehe (hun mente at bilen ikke burde senkes men heves) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juli 26, 2008 Ahh, okai Hehe, ja fikk høre det samme av dem i går Men, er vel noe med de gamle som ikke liker lave biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juli 27, 2008 Da ses vi i kveld håper jeg gleder meg til å se på 3ern din erik! tar med noen skiltplater om noen skulle ønske det..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Juli 27, 2008 Lurer på om jeg skal ta meg en tur, for første gang Men har ikke nyvasket bil, og rekker ikke vaske bil i dag eller x] Pleier folk å kjøre samlet fra Hamar over til "feil side" eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Juli 27, 2008 Får vel slenge meg bortover en tur je å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juli 27, 2008 Vurderer en tur jeg å..debutere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juli 27, 2008 Lurer på om jeg skal ta meg en tur, for første gang Men har ikke nyvasket bil, og rekker ikke vaske bil i dag eller x] Pleier folk å kjøre samlet fra Hamar over til "feil side" eller? Det hender det ja:) ellers kan jeg kjøre i følge med deg fra moelv?=) Får vel slenge meg bortover en tur je å gjør det a:) å få med resten av gjengen: p Vurderer en tur jeg å..debutere Det syns jeg;) artig med flere som kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juli 27, 2008 Da ses vi i kveld håper jeggleder meg til å se på 3ern din erik! tar med noen skiltplater om noen skulle ønske det..? Det gjør vi Takk for det! Gleder meg til å se Golfen din også.. Det er bra, Tor Egil skulle ta med noen skiltplater også så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juli 27, 2008 Får vel slenge meg bortover en tur je å x2. Satse på det blir noen folk denne gangen her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juli 27, 2008 Været er kjempebra i dag og ypperlig for treff. Men med oljelekkasje som nesten spyler olje ut fra motoren så må jeg nok stå over i dag. Ta en is for meg så skal jeg ta en øl for dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juli 27, 2008 Det gjør vi Takk for det! Gleder meg til å se Golfen din også.. Det er bra, Tor Egil skulle ta med noen skiltplater også så Han kommer ikke grunnet fotball kamp;) så jeg tar med plater:) x2. Satse på det blir noen folk denne gangen her. bra det, prøver å jage ut jørn å ett par til jeg men:p Været er kjempebra i dag og ypperlig for treff. Men med oljelekkasje som nesten spyler olje ut fra motoren så må jeg nok stå over i dag. Ta en is for meg så skal jeg ta en øl for dere hehehehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...