Mjøsa lokallag: Lokallagstreff dager

Anbefalte innlegg

hmm. jeg må senke mere :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, senk mye mer :P Hvor skal du da senke? Senker du mer foran så hviler jo bilen på front leppa :P

hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og jeg må ha noen større og feitere felger.....: rolleyes

 

(ppsssssst: gidder du slenge ut de bildene av bilen min på prosjekttråden min eller :D)

 

takker og bukker : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er plantasjen på Gjøvik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et raskt søk på google gjorde at jeg kom frem til dette:

 

Offisiell foretaksinformasjon:

Org nr: 973064886

Firmanavn:PLANTASJEN NORGE AVD GJØVIK

Markedsnavn:PLANTASJEN NORGE AVD GJØVIK

Besøksadresse:HUNTONSTRANDA 3, 2821 GJØVIK

Postadresse:HUNTONSTRANDA 3, 2821 GJØVIK

 

http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=a_274532&q=HUNTONSTRANDA+3%2C+2821+GJ%D8VIK+

 

Sikkert noen fra Gjøvik, eller som har vært der som kan bekrefte/avkrefte at det stemmr ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et raskt søk på google gjorde at jeg kom frem til dette:

 

 

 

http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=a_274532&q=HUNTONSTRANDA+3%2C+2821+GJ%D8VIK+

 

Sikkert noen fra Gjøvik, eller som har vært der som kan bekrefte/avkrefte at det stemmr ;)

 

Stemmer det.

Svinger av riksvei 4 inn til Statoil på mjøsstranda og videre bortover forbi Mc Donald's og 200 meter videre så er du på Plantasjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som skal til Hamar på søndag da?

 

Vurderer å ta meg en tur, ta en liten hils på folk i lokallaget, slå av en prat.

Kjenner ikke stort mange i klubben, relativt fersk her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker opp i hvertfall ;) såfremt været skjerper seg litt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det har vel en del å si. Veit ikke hvordan det har vært hjemme i det siste, men her på Gardermoen har det vært kjipt! ;(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det CC plassen (eller mart'n plassen) som sist eller?? regner med jeg tar turen jeg også så sant det ikke bøtter ned flere tusen vaskebøtter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen blir det med folk i dag, kommer det noen eller blir folk liggende og pleie fyllesyken på sofan i øspøsende regnvær`??

 

ser ut som om det letter litt nå forresten. noen som kommer eller?? og er det fortsatt på cc plassen som sist.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja. oppmøte i dag var ganske labert :P bare meg og Raymond som var der kvart over seks. Alle holder vel seg inne pga regnet tenker jeg. Vi sees neste gang istede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var mange som hadde vært innom å tittet. men ingen samtidig virker dt som..

 

jeg å tor ble litt forsinket fra oslo så rakk det ikke i dag:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

morten var jo også så vidt til stede med sin ny lakkerte polo men det var ingen som fikk sett den. (bortsett fra jeg da)

 

oppmøte var heller labert ja til tross for at det faktisk var opphold... men men. satse på bedre oppmøte neste gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så den på e6 vi;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se her ja lokallag treff og alt. ikke fått med meg enda i år. må vel prøve og komme meg på noen av dem da. nå som jeg vet når dem er *S*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se her ja lokallag treff og alt. ikke fått med meg enda i år. må vel prøve og komme meg på noen av dem da. nå som jeg vet når dem er *S*

 

se på side 1 post nr* 1. :P der står tid og by. sted i byene blir vel stort sett nevnt her i tråden etterhvert når det nermer seg, men stort sett blir det vel:

-cc/mart'n plassen på hamar

-strandtorget på lillehammer

-statoil/mcdonald/plantasjen på gjøvik (tror jeg)

 

men velkommen skal du være :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se på side 1 post nr* 1. :P der står tid og by. sted i byene blir vel stort sett nevnt her i tråden etterhvert når det nermer seg, men stort sett blir det vel:

-cc/mart'n plassen på hamar

-strandtorget på lillehammer

-statoil/mcdonald/plantasjen på gjøvik (tror jeg)

 

men velkommen skal du være :D

 

ja så det sto i første posten nå i dag. hjelper meg ikke det når jeg fikk først sett dene posten i dag: haha :

 

men skal nok komme sterker tilbake utover sommeren *S*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å henge opp et par ark rundt om kring med tid og sted basert på første posten her?:) Er ikke brått alle som henger her inne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å henge opp et par ark rundt om kring med tid og sted basert på første posten her?:) Er ikke brått alle som henger her inne.

 

Og hvor skal vi henge de så alle i lokallaget ser de?

 

Er nok bedre om alle kan si ifra til kompiser og andre i lokallaget hvilke dager det er snakk om. Få rykte på gata

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil jo være i tilleg til at folk snakker om det. For å bruke Lillehammer som feks. så kunne det blitt hengt opp på Statoil St. Torget og på mobil(Hydro smestad). Jeg så ikke denne tråden før i dag selv, og begynte å nevne på det til folk i dag så tydelig at ikke alle har fått det med seg. Men det er bare et forslag og kanskje ikke det mest effektive.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble også nevnt for meg idag av et annet medlem... Har liksom ikke hatt noe tid til overs. Prøve å møte opp på neste lokallagsmøte på Gjøvik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden dårlig respons og folk som ikke kan være med på lokallagstreff på Gjøvik i dag så dropper jeg turen i dag selv, var jo bare meg og Rolf på hamar forrige helg å.

 

Hva skjer med folka da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det treff der i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.