Mjøsa lokallag: Lokallagstreff dager

Anbefalte innlegg

Okai, men det er bra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg bortover en tur je å:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg bortover en tur je å:)

: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lillehammer i dag da!

Jeg har nå fått klistremerker å har med skiltplater.

møt opp de som kan:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor på lhmr? Kunne tenkt mg å vært med,hvis det ikke kommer noe iveien:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor på lhmr? Kunne tenkt mg å vært med,hvis det ikke kommer noe iveien:)

Er på plassen nede på strandtorget , klokken 6 :) vel møtt! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det regner som faen ..... gidder ikke, dessuten var jeg ikke hjemme igjen fra bryllupsfeiring før kl 6 i dag tidlig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom heller ingen utenom glenn som skulle vise fram nye bilen.

skjønner ikke at jeg gidder selv en gang.

folk survet i HELE vinter men er aldri noen som gidder om man ikke maser hull i hode på de..

sånn er det hver uke, regner det ikke så er det for varmt. osv osv osv.. er ikke ment noen spesielle. men husker bare tråden jeg selv skrev i , i vinter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik er det alltid. Er det regnvær så kommer ingen.

Men men..

Jeg driver midt i flytting om dagen så tida rakk ikke til idag.

Lillehammer folka er vel heller ikke kjent for å være aktive og flinke til å møte opp så siden jeg flytter til Lillehammer nå så får jeg endre litt på dette ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik er det alltid. Er det regnvær så kommer ingen.

Men men..

Jeg driver midt i flytting om dagen så tida rakk ikke til idag.

Lillehammer folka er vel heller ikke kjent for å være aktive og flinke til å møte opp så siden jeg flytter til Lillehammer nå så får jeg endre litt på dette ;)

jepp.

er det ønskelig å kutt ned til 1 eller to møter i mnd i stede da? for kommer jo aldri noen om man ikke sender melding til alle ,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det skulle inntreffe at det ikke var dritvær en gang det er treff på Lillehammer, så møter jeg.

Sitte i bilen og teste regnsensoren gidder ihvertfall ikke jeg, uansett hvor folkevogn-gal jeg er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Beklage at jeg ikke kom,men fristet ikke å dra ut i regnværet,ellers hadde jeg møtt opp:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp.

er det ønskelig å kutt ned til 1 eller to møter i mnd i stede da? for kommer jo aldri noen om man ikke sender melding til alle ,

Evnt. kunne det vært lokallagstreff i alle 3 byene hver søndag? Også hver fjerde søndag ha en "storsamling" i en av byene? Vet ikke om det vil dra mer folk jeg men. Ikke for å si at Rudshøgda var så mye bedre, men der hadde vi kroa som vi gikk inn og satt og prata på. Mulighet til å kjøpe kaffe og kaker osv. Kunne vel også dratt på bowling/gocart eller lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evnt. kunne det vært lokallagstreff i alle 3 byene hver søndag? Også hver fjerde søndag ha en "storsamling" i en av byene? Vet ikke om det vil dra mer folk jeg men. Ikke for å si at Rudshøgda var så mye bedre, men der hadde vi kroa som vi gikk inn og satt og prata på. Mulighet til å kjøpe kaffe og kaker osv. Kunne vel også dratt på bowling/gocart eller lignende?

Jepp. men ser mange har en gang i mnd. kanskje det da blir så sjeldent att folk har litt lyst.. å haller ha litt forsjellige aktiviteter da.. å hatt rudshøgda igjenn da dette er mitt på .. for slik det er nå får vi ALDRI samlet lokalaget da de fleste bare møter på sitt hjemsted. så ideen med att noen søndager måtte noen kjøre litt lengere mens andre ingen ble jo fiasko da foolk heller bare møter da de slipper å kjøre noe..

mitt synspunkt..

her er da oppmøte på lillehammer. regnet ikke etter klokken 18:00 btw..

Etter en time så ble vi to stk!

ikke værst

DSC_0002.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på noen lokallagsmøter enda, så skal ikke si noe.. :P

Men stemmer at jeg ikke drar til Lillehammer en søndagskveld, når jeg som oftest har en del å gjøre, samt at jeg skal dra hjemmefra til jobb 05.50 morgenen etter. Blir litt langt for min del. Møtes på midten blir kanskje mest fair for alle ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg syns vi heller bør ta treff max to ganger i mnd.

Og på et fast sted som er grei kjøreavstand fra både gjøvik, lillehammer og hamar.

Som Joachim skrev, vi får aldri samlet hele lokallaget slik det er nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra treff på maxi søndag eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var bortom der en tur og da var det ingen der. så kom det en audi når jeg sto på esso og spiste middagen. men ellers lite

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. det var jeg som sto der da;) Tenkte kanskje det kom noe folk når du kom. men var dødt der gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lol

trodde ikke det var treff siden det var på fredag jeg

jaja

hadde unasett ingen bil å kjøre med *kremt*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og nok igjen, jeg hadde helt glemt det og lå små fyllesyk på sofa'n (igjen) og jeg kunne igrunn bare tittet ut av vinduet hjemme og sett om det var noe liv der... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal på treff på gjøvik i dag a?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ta meg en tur idag også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjør meg en tur tenker jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.