Noen som har en bukk til låns??

Anbefalte innlegg

Jeg har en lekkasje i bilen min, tar inn vann fra undersiden.. så jeg må få bilen opp på en bukk for å se om jeg finner noe hull, evt. en morken gummi propp.

Noen som kan være behjelplige med dette etter 16.00 en dag? evt. i helga.

Tore kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke får hjelp noe annet sted er det mulig jeg kan ordne innkjøring på verksted på Hydro, men da må du vente noen dager :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om et par uker kanskje..... skriv pm viss det er aktuelt då

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hermann Stakseng

Om du ikke får hjelp noe annet sted er det mulig jeg kan ordne innkjøring på verksted på Hydro, men da må du vente noen dager :)

 

På Hydro Aluminium du meine då eller?

Er jo alltids aktuelt i helga eller om noen uker, må bare få bukt med problemet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

På Hydro Aluminium du meine då eller?

Er jo alltids aktuelt i helga eller om noen uker, må bare få bukt med problemet.

 

Hydro på Håvik ja. I helga passer ikke, men senere er mulig. Har fri nå (6-skift), og vil nødig inn i friperioden ;). Må avtale tid og dato nærmere slik at jeg får ordnet med innkjøring på din bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fullt lovlig og ta inn private biler der da?

kommer du i morgen på lokallags møtet forresten?

 

er det forresten verktøy der tilfelle jeg finner no?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

fullt lovlig og ta inn private biler der da?

kommer du i morgen på lokallags møtet forresten?

 

er det forresten verktøy der tilfelle jeg finner no?

Jeg kan ta inn en bil om gangen, men må først bestille plass på verkstedet til "bilklubben" og kan da få innkjøring på bilen din.

Verktøy er det dårlig med, så det du måtte få bruk for bør du ta med.

Om jeg tar turen i morgen vet jeg ikke ennå, men det er mulig. Peppe's kl 19.30?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, peppes 19.30... skal ta en telefon til en kamerat av meg å høre om jeg kan låne bukken deres på norheim lakk... så slipper du å stresse med registrering av bil osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg hatt bilen opp på bukk.. men ingen hull der gitt, bare dem som skal være der... ellers fant jeg bittelitt rust i den ene kanalen... noen har vært uforsiktige med jekken en gang ja : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp denne tråden igjen jeg... skal reise til helga og trenger sårt en Oljeskift ASAP, har gått litt for lenge siden sist gang kan man si, forrige eier gjorde det og det var for ca 25 000km siden : faint :

 

så viss noen er supersnille i morgen og låner meg en bukk etter kl 16.00 og før vi drar på lokallagsmøtet kl 19.30 så hadde jeg blitt veldig glad :)

Får uansett ikke gjordt noe i kveld da jeg glemte å kjøpe ny pakning til bånnpluggen.

 

: hjelp :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp denne tråden igjen jeg... skal reise til helga og trenger sårt en Oljeskift ASAP, har gått litt for lenge siden sist gang kan man si, forrige eier gjorde det og det var for ca 25 000km siden : faint :

 

så viss noen er supersnille i morgen og låner meg en bukk etter kl 16.00 og før vi drar på lokallagsmøtet kl 19.30 så hadde jeg blitt veldig glad :)

Får uansett ikke gjordt noe i kveld da jeg glemte å kjøpe ny pakning til bånnpluggen.

 

: hjelp :

 

Skal i møte rett etter jobb så passer dårlig for meg , viss ikke hadde jeg nok kunnet skaffet deg en.....

Kjør til en bensinstasjon og hør hva de skal ha for å bytte olje...

Jeg sjekket på en shell stasjon for løye , og jeg betalte bare 120kr for at de byttet olje for meg... I værste fall så er jo ikke bukk nødvendig... Gjør det enklere ja , men...

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, men frister j@#lig lite å ligge i grusen for å bytte olje... shell karmsundsgt dette? noe spesielt tidsrom for dette?

Så at dekkmann hadde oljeskift for 500,- men dette er vel inkl. olja? har olje og filter selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da fikk jeg ordet det... tusen takk Tore! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, men frister j@#lig lite å ligge i grusen for å bytte olje... shell karmsundsgt dette? noe spesielt tidsrom for dette?

Så at dekkmann hadde oljeskift for 500,- men dette er vel inkl. olja? har olje og filter selv.

 

Shell på frakkagjerd... Vet ikke om det var for at jeg kjenner folka jeg... Er bare til å ta en tlf runde å forklare at du har olja selv..

Koster ikke så mye det kan jeg tenke meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring i morgen etter jobb så avtaler vi :jegtarn:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er redd han der bare bulker bilen min : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.