Stavanger: Bilde av nyfelgane :)

Anbefalte innlegg

Vi gasar tills det rasar!

 

Har du og sett den amerikaneren i byen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo alt med koss du behandle det og selvsagt. Må finne balansen mellom billig-bra!

 

Sitere Svein: "Eg kjøre jo ikje sånn så deg Rune."

 

Faktrisk så har eg blitt litt hardare på gassen idet sista Rune. Fekk justert litt å skifta ein slange på Kvål her om dagen så nå går bilen ca DOBBELT så godt!!!

 

Forstår ikje koss eg har trudd d har vert 300 pluss hestar i an tidligere an lada bare 0,33 bar.

Lure meg på om ikje Terje så at nå lada an 1,5.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

Stiligt! ga utrykkelig beskjed om at an sko senkas 40, fekk en pris men han ringte opp igjenn å sa at di bare senkte 30.

Men sa an,eg har et så senke 40 men det koste 500.- mer! Kjør på sa eg å mer vet ikje eg... Kanskje blitt lurt???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiligt! ga utrykkelig beskjed om at an sko senkas 40, fekk en pris men han ringte opp igjenn å sa at di bare senkte 30.

Men sa an,eg har et så senke 40 men det koste 500.- mer! Kjør på sa eg å mer vet ikje eg... Kanskje blitt lurt???

 

Sjekk nummer på fjørene mot det så står opgitt i linken eg posta. Enten så har du blitt lurt eller så har han sendt deg ett aent merke enn Eibach. Kanskje han tok 500,- for å modifisere fjørene med vinkelsliper? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.