Sogn og Fjordane: Felgretting

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen som kan rette felger i Sogn? Jævla traktorsti inn til Årdal..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei ke e det du seie?:P e jo flott veg inn til årdal;)

 

blir lika forbanna på denna vegen der eg å du

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, flott veg der ja;) Blir ikkje bedre av at ein luring hadde lagt fra seg eitt lass med sponplate i tunnellen rett etter tangen på veg til øvre. Håpa mesta finn ut kven det var, ellers må eg betala alt sjøl..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye skade eller (regner med D90ene?) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D90 ja, ein av dei fekk seg ein bulk på innsida, så eg trudde eg berre hadde punktert, men må nok på retting. Var heldigvis berre den eine felgen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe;) sikkert sunden so ikkje har sikra lasta si igjen, dei pleie å legga igjen ein hel del bås osb etter vegen:S

 

men du får vera glad du ikkje kjøyrte no da, har gått stort ras utafor naustbukttunnelen(siste tunnelen opp til øvre)

 

http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/article3495111.ece

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje akkuratt ein overraskelse at det rasa der, litt av eitt prosjekt dei styre på med denna nye tunnellen, går jo knapt an å køyra der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei,det kan du sei. men har våre bra dei ei stund no da... heilt vilt ke dei drive på der no ja, men skal bli godt når dei e ferdige..

 

sleppa all denna vegstengingen å ein litt bedre vegstrekning:)

 

får no satsa på du får i stand felgane dine ivertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja blir nok bra t slutt:) Har funne eitt par firma no, i bergen og oslo, så må nok senda felgen men det går jo greitt når det berre er ein..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, det skulle ikkje vera store probleme det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.