Mjøsa lokallag: Valdrestreffet 4.mai? hvem skal dit?

Anbefalte innlegg

Er været OK, kommer jeg og Silvern også :) SÅ BEST DET BLIR BRA VÆR!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg ukjent med hvor denne Statoil Kallerud ligger. kan noen ordne en beskrivelse? var veldig enkelt der man møttes forrige gang. og jeg kan heller ikke veien videre fra Gjøvik. Har aldri kjørt over den veien. Så hvis noen vil bytte ledelsen på kolonna når vi treffer gjøvik er det bare å skrike ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke lese skilt a? ;) hehe

Litt usikker på hvor denne statoil stasjonen er selv men fra gjøvik til leira så er det omtrent straka vegen rakt fram!

Lett å finne frem. Ikke noe problem for meg å kjøre først men tipper jeg blir kvistet fort allikevel oppover der ;)

 

Hva ble det ENDELIGE tidspunktet for avreise hamar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok rimelig grei skuring å finne fram ja. har fått sånn ca veiforklaring pr tlf. og oppdatert tlf med gps maps. så burde klare å finne fram :P ENDELIGE tidspunktet blir at vi PRØVER å komme oss fra Hamar halv åtte. men slik jeg kjenner folk så blir det nok ikke at vi drar akkurat på tidspunktet. men vi kjørte heller ikke rolig over til gjøvik sist. dog ikke ille fort heller. bare noen km over grensa. så regner med at vi ikke holder fartsgrensa alle steder uansett. Vi skal nok klare å komme fram for det. Jeg har aktiv bremsefot uansett på ujevn vei :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoilen det snakkes om ligger like ved der det er 2-felt ut av Gjøvik sentrum (gjennom tunnelen og oppover forbi fabrikken), ta av til høyre der 2-felten slutter og sving til venstre over brua (krysser veien dere nettopp var på). Man ser Statoilen fra 2-felten og skjønner tegninga ganske raskt.. :)

 

Veien til Fagernes er skilta fra rundkjøringa i Hunndalen, skal nesten vurdere å gi penger til den som klarer å bomme på veien. :) Er 94km fra like over rundkjøringa til Fagernes, noe mindre til Leira hvor treffet er.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da møtes vi på den statoilen sånn ca litt over åtte da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir ei helg med lite søvn, men er nok verdt det:)

 

Da møtes vi på Kallerud rundt klokka åtte en gang, folkens. Kanskje en fordel å ta det penest mulig, for politiet er veldig på hugget om dagen, har jeg sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok rimelig grei skuring å finne fram ja. har fått sånn ca veiforklaring pr tlf. og oppdatert tlf med gps maps. så burde klare å finne fram :P ENDELIGE tidspunktet blir at vi PRØVER å komme oss fra Hamar halv åtte. men slik jeg kjenner folk så blir det nok ikke at vi drar akkurat på tidspunktet. men vi kjørte heller ikke rolig over til gjøvik sist. dog ikke ille fort heller. bare noen km over grensa. så regner med at vi ikke holder fartsgrensa alle steder uansett. Vi skal nok klare å komme fram for det. Jeg har aktiv bremsefot uansett på ujevn vei :P

 

ok da regner jeg med at dere er i moelv ca 08:00. Vi kan vel stå på rasteplassen rett før tunellen å vente så slipper hamar kolonna å innom moelv@shell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rasteplassen eller gamle bomstasjon rett etter avkjøringa ved moelv. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gamle bomstasjonen kan vi hoppe på.. sikkert der han mente.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle bomstasjon ja. Den rasteplassen der rett før tunellen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtes på shell 07:45 da så durer vi sammen ut på e6 etter rolf evt tor Egil ringer sier ifra når å hvor de eR?

 

tar kvelden nå i alle fall så snakkes vi i morgen:) gledet meg til dette treffet siden jeg ikke hadde bil å reise med dit i fjor;)

 

Joachim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.. hvis noen henter meg så er jeg med.. hvis ikke sover jeg ut :P

kos dere på treff, jeg stiller sterkere til neste år ;)

evt. våler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hør med rolf, osv sikkert noen med plass

sola skinner å alt ser bra ut nå;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg sov :P

været er strålende her hvertfall. Som sagt jeg kommer sterkere tilbake ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.