Hordaland: Hvem er bra på tilstandsrapport i bergens-området?

Anbefalte innlegg

Hei igjen gutter.

 

Var laber respons i den andre tråden, så lager en ny tråd med en overskrift som viser mer hva jeg er ute etter. :)

 

Har idag ringt og ringt Møller Minde(?) men får ikke svar pr tlf. Alle er opptatt.

Selger av bilen var derimot i kontakt med de tidligere i uka, og de lå på ca 1600kr for tilstandsrapport og hadde noen ukers ventetid.

BO Racing tok tlf med en gang, de tar 1600kr for en slik teknisk kontroll, og de sa da at "de går gjennom hele bilen."

Naf tar ca 2000kr for test, da jeg ikke er medlem. Har ikke vært i kontakt med de ang tidspunkt, men folk har så forskjellig erfaring med Naftester.

Auto-sentrum høres det også ut som om folk har forskjellige erfaringer med.

 

Er BOracing så bra som jeg tror? Og at de kanskje er det sikreste valget for at jeg skal slippe å kjøpe katta i sekken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville gått for BO Racing tror jeg. Ut ifra egen erfaring med autosentrum, og pris hos NAF. BO Racing har vel generelt et godt rykte!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel alltid noen som har noe og utsette på et verksted uansett.

 

BO Racing er iallefall dyktige, og jeg vil tro de gjør en god jobb.

 

NAF er nok flinke, men da må du ha en "a4" bil tror jeg. Fikk tilstandsrapport på A6en min, og der var "alt" galt. Valsede hjulbuer=bytte skjermer og lakke bil. Senkesett og RS- fanger= Uorginale deler og altfor lav bil ble resultatet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var et oppslag i fjor eller i forfjor om eu kontroll i bergen, og der lå BO Racing 0,1% i fra korrekt godkjenningsprosent, var best og mest korrekt i Bergen. De tar sikkert bra tilstandskontroller og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.. Autosentrum er ett bra sted og ta tilstandsrapport, koster 1200 og de sjekker alt,og kan Audi. hadde bilen min nettop inne på tilstandsrapport, og var der når de gjorde det.. de går grundig gjennom hele bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.