HVILKEN DAG?  

16 stemmer

  1. 1. HVILKEN DAG?

    • Helt i orden med Torsdager...
      7
    • Passer ikke på torsdager...
      4
    • samme det, kan begge dager jeg!
      5


Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Walter Widmer

For meg spiller det ingen rolle , men jeg kan jo forklare hvofor vi valgte onsdag i styret (det sto egentlig mellom tirsdag og onsdag)

 

Mandag: Første dag på jobb etter helgen = alltid litt styr

 

Tirsdag: OK

 

Onsdag: OK ,men kansje bedre enn tirsdag fordi det er midt i uka og kansje greiere å planlegge da.

 

Torsdag: Ikke grei , fordi de som jobber i butikker som har lang åpent ikke kan komme ifra før KL 19 / 20 og for de som har vanlig arbeidsdag er dette den eneste dagen i uka de kan handle osv. etter kl 16

 

Fredag/helgen : Ikke grei , her må vi ta litt vare på øksa evt familie osv. så vi kan holde på med bil resten av tiden!

Disse dagene brukes kun til spesielle arrangement som glattkjøring osb. (og slik bortetter)

 

Håper dette forklarer hvorfor vi valgte onsdagen !

 

Mvh Walter

 

Tar den da, tenkte i grunn bare å "teste stemningen" siden jeg da ikke har anledning lengre på onsdager!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Tar den da, tenkte i grunn bare å "teste stemningen" siden jeg da ikke har anledning lengre på onsdager!!

 

Helt i orden, tenkte jeg bare skulle forklare hvorfor vi valgte onsdagen . Det spiller ingen rolle for meg. Jeg kan "alle" dager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Walter Widmer

Helt i orden, tenkte jeg bare skulle forklare hvorfor vi valgte onsdagen . Det spiller ingen rolle for meg. Jeg kan "alle" dager.

 

Jada, det har vi jo skjønt da... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styret i lokallaget har hatt møte i kveld, og vi har besluttet at onsdagen holdes som møtedag inntil videre. Vi kommer til å holde et årsmøte på nyåret hvor vi kommer til å ta dette opp til diskusjon blant de fremmøtte medlemmer, så frem til da så forblir det onsdager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke....

 

Kerry tapte jo valget liksom...

 

Har forumet da, holder det, ehh, menmen, slik gikk det gett!!!

 

"snufs"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, Trond, ingenting er avgjort enda, det blir bare sånn inntil videre. Vi tar det opp som en sak når vi skal avholde årsmøte i Februar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt i orden Per, men kjipt å "miste" hele vinteren!

 

Liker treffene da vet du, men;god vinter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.