Agder: Kunne tenkt meg litt info rundt dere jeg

Anbefalte innlegg

Heihei Region Agder

 

Kunne tenkt meg litt info fra deres lokallag jeg. Skulle gjerne vist hvem som sitter som:

 

Leder: Per Henrik Lindgren

Nestleder: Trond Gundersen

Sekretær:

matrialforvalter: Per Henrik Lindgren

økonomi: Rune Wilthil

Styremedlemmer: Walter Widmer

 

Det er ikke sikkert at dere har alle disse postene men fyll gjerne ut de postene dere har.

 

Jeg har nå blitt regionsleder for SØR som inneholder region AGDER, ROGALAND og TELEMARK.

 

Fint om jeg får litt info rundt dere.

 

La meg høre fra dere.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er vel fremdeles i posisjonen som heter leder, selv om jeg kunne tenke meg en forandring på dette. Noen stilling som nestleder har vi aldri hatt i dette lokallaget, men en kan vel trygt si at Trond Gundersen kan kalles dette. Økonomisk ansvarlig er Rune Wilthil. Ellers består styremedlemmene av Walter Widmer og Tommy Rasmussen, men sistnevnte er ikke medlem i klubben for tiden. Tommy kommer tilbake til klubben med tid og stunder, men jeg tror ikke vi kan regne med ham i styret i fremtiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for info Per Henrik....

 

hvem sitter på plater hos dere ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt off topic,men når ble det stemt over hvem som ble hva i NYE region sør???????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt off topic,men når ble det stemt over hvem som ble hva i NYE region sør???????

 

Tipper du finner den informasjonen du spørr etter i dette innlegget.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=120877

 

Det er til nå kun satt en leder. Dette ble da meg før Region SØR. Dette leser du mer om i linken jeg postet rett over.

 

Jeg skal videre så velge ut en nestleder og økonomi ansvarlig som skal være sammen med meg i regionstyret SØR.

Så vil da vi holde kontakt med ledere i de forskjelige regionene under oss.

 

Håper du fikk svaret på det du spurte om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm skeptisk ja..men men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm skeptisk ja..men men..

 

Om du har ønsker og gjøre en innsats for regionen din får du stille til valg.

 

Om ønske og sitte i styret i region SØR må dette opp i årsmøte/valg 2009.

 

Om du har noe imot at jeg har blitt valgt til leder for Region SØR er det noe jeg er redd for du må leve med 1 år.

 

Videre spørr jeg hvem sitter på plater og merker? er det samma som har økonomien deres?

trenger og vite....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har ønsker og gjøre en innsats for regionen din får du stille til valg.

 

Om ønske og sitte i styret i region SØR må dette opp i årsmøte/valg 2009.

 

Om du har noe imot at jeg har blitt valgt til leder for Region SØR er det noe jeg er redd for du må leve med 1 år.

 

Videre spørr jeg hvem sitter på plater og merker? er det samma som har økonomien deres?

trenger og vite....

 

det var da svært.. har ikke noe i mot at du er leder NEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per Henrik Lindgren sitter på plater mener jeg og Trond Gundersen på merker.. (leste dette i 1mai treff tråden) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk for mer info Torbjørn.

 

Skal jeg sette Per Henrik eller Trond som materialforvalter? jeg trenger en person som kan være materialforvalter i Agder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen få skiltplater igjen, og Tommy Rasmussen har endel stykker, so jeg skal få fa ham. Så, hvis du absolutt må ha en materialforvalter (noe som for meg høres ut som en intetsigende stilling) så får du bare sette meg opp der også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen få skiltplater igjen, og Tommy Rasmussen har endel stykker, so jeg skal få fa ham. Så, hvis du absolutt må ha en materialforvalter (noe som for meg høres ut som en intetsigende stilling) så får du bare sette meg opp der også...

 

Eneste grunnen til dette er at det skal bli lettere for meg og vite lagerbeholdninga hos dere. Da vet jeg det at Per Henrik er matrialforvalter hos agder. Da kontakter jeg deg, får vite lagerbeholdning. Da slipper jeg og spørre 2-3stykker som alle har litt plater..... Og da har vi en person og sende plater til når dere skulle trenge påfyll av plater eller merker.

 

Men da har jeg de stillingene jeg trenger hos dere.

 

Takker for all hjelp så langt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget er jo ikke at lokallagene er slått sammen, men at det har kommet inn et regionsstyre som skal tale sakene til sine lokallag i hovedstyret. Tanken er vel at regionene etterhvert skal være foholdsvis selvdrevne og at det skal bli en mer gunstig og hensiktsmessig fordeling av blandt annet midler i fremtiden! Så hvis folk leser litt nøyere så er det altså INGEN endringer i selve lokallagene, men kun kommet inn en administrativ enhet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere må ikke missforstå meg om jeg har vinklet ting litt feil....

 

Regionene agder, rogaland og telemark kommer ikke til og bli berørt av at det blir ett regionsstyre for oss i SØR. Regionene forsetter dere og drive slik som dere gjør nå. Eneste grunnen til at jeg ville ha personene hos dere er slik at jeg veit hvem jeg skal kontakte om jeg skulle ha noe spørsmål eller status om lagerbeholdning foreksempel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk på det denne måten. Det er ikke vi som jobber for Lars Erik, det er Lars Erik som jobber for oss... Og for å klare det må man ha litt struktur og system. Så når vi alle vet hvem som gjør hva og hvor de gjør det, blir vell egentlig alt MYE enklere? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.