Stavanger: Valg av lokallagsstyre!!

Anbefalte innlegg

Kan noen klistre denne?

 

Etter å ha fungert som lokallagsleder i snart ett år, er det på tide å "lyse ut" stillingen, og prøve å få litt orden i sakene våre her!

 

§ 4

Lokallagets medlemmer plikter å velge leder, kasserer og sekretær ved særskilt valg. Lokallagets leder velges for

1 år ad gangen. Kasserer og sekretær velges for 2 år ad gangen.

 

Samtidig er det ønskelig med iallefall:

*nestleder (1 år) Denne person kan vi evt kan oppgradere til leder, om ønskelig, ved neste lokallagsledervalg. Slik kan vi evt få en smooth overgang av leder, og som ikke hopper "uopplært" inn i stillingen? Det er jo ikke helt hokus pokus, men det har litt med kjennskap til kontaktpersoner lokalt og sentralt.

 

*sekretær

 

*kasserer - pr idag er det Kjell K. Roulund som sitter med dette, om vi ikke vil det annerledes. (2 år)

 

*styremedlemmer, som skal bistå med avgjørelser. 2-3 stk?

 

Ønsker noen å stille på noen av postene kan dette ønsket sendes over til meg på pm eller bare rett og slett legge inn her i tråden.

Forslag: Vi bruker tiden frem til førstkommende lokallagstreff 4.mai på å tenke ut kandidater, evt tar diskusjon på kanditatur på treffet, og legger ut en avstemming på nettet, som varer i x antall dager.

 

Selv om jeg tror det kommer til å være liten ønske om å besitte verv her, så er det lov å håpe på noe mer aktivitet, for det er en knall gjeng, og det viser vi på Kvadrat (de gangene det er fint vær... )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Signet jeg opp for 2 år? Hehe.. Eneste kasserer jobben jeg har hatt til nå er lokallags genserene, men kan gjerne ta vervet på 2år hvis ingen andre føler at de har lyst å være kasserer. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styremedlem høres fint ut. Har vært sekretær i Troms i ett års tid om det hjelper på søknaden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil oppfordre alle som ønske å være med å utvikle Stavanger Lokallag til å finne seg en plass her!!

Blir det rift om plassene så kjører vi på med utstemming ala farmen.

 

Jeg noterer ned etterhvert, og prøver å informere litt på søndag (oppfordrer til å møte), og legger ut liste på hvem som stiller til de forskjellige "stillingene", her søndag kveld.

 

Edit: Skryt til alle som har meldt interesse!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melder min interesse jeg og da! :) Styremedlem eller eventuelt nestleder! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melder min interesse jeg og da! :) Styremedlem eller eventuelt nestleder! ;)

 

Det er notert ned av en Notarius Publicus wannabe :P

 

Begynner å ta form dette nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.