#826 Skrevet Juli 19, 2008 Hehe, me delekje seng ALEINA.... KREMT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#827 Skrevet Juli 20, 2008 Hjemme fra et edru kaizers konsert... (bare jeg som var edru altså... var ikke noe sånn jesuscamp ) De leverte jo (selvfølgelig) varene. Stemmen er på det stadiget der man trenger en repsils. Var opphold hele konserten, og så begynte det å pissregne når jeg var 50 meter fra bilen Noen som har vært i "sørlandsperlen" flekkefjord å hørt noe mjusikk i helga?? Fikk med meg Big Bang og Cumshots også... Sistnevnte som oppvarming for Kaizers. Ikke akkurat kvalitetsmusikk de leverte, men men... Schau tar seg bedre ut i Hurra Torpedo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#828 Skrevet Juli 20, 2008 Bemerket meg at vi har fått stort besøk i Lillestrøm. Link til Romerikes Blad Frank Andre Rui og Runa Hagelin Men er ikke "Runa Hagelin" feil person? Ser nesten ut som om det er Joachim Bugge som oppererer i falskt navn:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#829 Skrevet Juli 20, 2008 haha runa!! veldig likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#830 Skrevet Juli 20, 2008 Se på Franki....haha, skikkelig beste vestkant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#831 Skrevet Juli 20, 2008 Runa!!!! hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#832 Skrevet Juli 20, 2008 Frank å Bugge har en kose kveld under teppet!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#833 Skrevet Juli 20, 2008 Faen så det sko begynna å riggna Kluge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#834 Skrevet Juli 20, 2008 Ja, men når eg kom te saes så va der tørre veie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#835 Skrevet Juli 20, 2008 Her pøse det ner me regndråbe ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#836 Skrevet Juli 20, 2008 Rune: Ke har eg sagt om å lega me kameraet på pcen om kvellane? http://www.youtube.com/watch?v=lc9EC1sLehA&feature=related HEHEHEHEHEHEHEHE.....Den va dridbra Kluge !!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#837 Skrevet Juli 21, 2008 Hvis någen trenge baklykter t A3 eller S3 så har eg et par liggane i garasjen så eg isje trenge lenger. De e av typen pre-facelift (2000mod) btw... De e heile å fine:) PM hvis interessant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#838 Skrevet Juli 21, 2008 Isen stige Ka skjedde med global oppvarming? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#839 Skrevet Juli 21, 2008 Global opvarming e oppskrytt det he eg alltid sagt.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#840 Skrevet Juli 21, 2008 hehe, e iallefall ikkje varme nok sommere her ennå så det e bare å fylla 98 og trø på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#841 Skrevet Juli 21, 2008 Jepp jepp! Støtte den fullt ut christopher! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#842 Skrevet Juli 21, 2008 Global oppvarming e tror eg må ver tidenes største global bløff! Nei, eg e heilt enige christoffer. Forening FÅRR global oppvarming, ikkje gjort meg någe om der blei litt varmere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#843 Skrevet Juli 22, 2008 Då va nye felger te passaten bestilt. Så e eg kommet halvveis i senkingen og. Dvs bak e senka, men ikkje framme. Kan tro det ser løje ud! Må nesten få tatt ett bilde av an i dag. Ser ut som an ska te å letta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#844 Skrevet Juli 22, 2008 Då va nye felger te passaten bestilt. Så e eg kommet halvveis i senkingen og. Dvs bak e senka, men ikkje framme. Kan tro det ser løje ud! Må nesten få tatt ett bilde av an i dag. Ser ut som an ska te å letta! Senka bilen din bak e jo gjort på 30min. Du e langt i fra halvveis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#845 Skrevet Juli 22, 2008 Må jo gjort det framme så fort som pilå Stian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#846 Skrevet Juli 22, 2008 Hehe... Ska se om ikkje eg får gjort det i kveld. Hvis ikkje så blir det gjort i morgen! Felgane får i dag uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#847 Skrevet Juli 22, 2008 Stiligt! Du får slenga ud eit bilde når d he montert felgan då.. Ka felga e d du he bestilt deg forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#848 Skrevet Juli 22, 2008 Momo Corse Black i 18". Får nye på garanti fra forhandler, da det var kast i de gamle... Gleder meg veldig til å se koss de blir på bilen. Tror det blir bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#849 Skrevet Juli 22, 2008 Blir nok bra dette ja. FÅr håpe du ikke får samme knirkelyder som jeg fikk etter senking Holder på å bli gal. Men nå har jeg bestemt meg for å gjøre noe med det. Skal bestille nye deler til framstillinga. Hele multiknirken skal byttes hehe. Men så har det begynnt å knirke bak også Så må nok bytte noen deler der også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#850 Skrevet Juli 22, 2008 Men så har det begynnt å knirke bak også Så må nok bytte noen deler der også... E det ikkje det eina så e det det andra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...