Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Recommended Posts

Har også hørt at en rettsak har vært på gang nylig . Hørte på jobb at noen snakket om at rettsaken ble avsluttet tirsdag 09.06 . Spent på hva som kommer på trykk i haugesunds avis om saken .

Mye gode nyheter om dagene! 🙌 FMP fikk medhold i retten og 😎

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

Mye gode nyheter om dagene! 🙌 FMP fikk medhold i retten og 😎

Jo, men der har grunneierne og/eller naboer varslet anker til evig tid.

Saken om fjord motorpark på karmøy kan drøye ut leeeenge så vi får bare glede oss til mange runder på banen i Dalane om ikke så alt for lenge :)

Klart, de anker vel så lenge de kan, men en plass må det jo være nok 😅 Hadde det vært en fotballbane så hadde den vært på plass for maaaaange år siden 🤬

Biltilsynet på Forus?

Jeg skal inn dit og vise bil, kjører jeg bare til «porten» eller må jeg gå inn i resepsjonen/ekspedisjonen?

Takk.

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

Biltilsynet på Forus?

Jeg hadde time kl. 14, kvart på kjørte jeg på baksiden. En trivelig kar spurte om jeg skulle vise bilen, kjørte inn, bare sitt sa han mens han leste av chassisnr.

Jeg ville vise dokumentasjon, vognkort og personlig bilskilt. Han trodde ikke jeg lurte han.

Kjørte rundt hjørnet, inn til damen og betalte 630,-.

Kl. 13:57 passerte jeg Porsche.

🤪

2 uker senere kom nytt vognkort i postkassen samt 2 «hvite» N-merker siden Møller tok mine «svarte» på EU-kontroll.

Natta.

: rock :

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.