Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Flotte de felgene der Stian. Gleder meg til å se bilen med senk og felger.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JONE: Va det du så kjørte en bil bak meg idag på motorveien? Så en låge sølv A6 i speile..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå e det feri så nå gjer me...........fffff..illen i alt å reise (Sibbe) HEHE....Tog du ann Morten ? !!!!!

Nå reise eg til sørlandet i halvaen til to vege.....Endele varrt det færi og bestått fagprøve så va planen før ferien.

Snakkes når eg komme heim. Eg ska bli me til rudskogen i august, bare sånn det e sagt, i tilfelle der sko komma opp noge påmeldingstråd/lista me må skriva oss på, før eg e heima igjen..men det ordne seg heilt sikkert.

Snakkes gåttfolk : vinke :

God sommar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God sommer til deg Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Happy summertime Fredrik!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folk!

jobba på supply båt som har base i tananger på philips basen å tenkte om vi ligge inne litt lenger enn vanlig en dag så mulig jeg skulle vurdert å sjekket opp litt i stavanger delen av klubben :) bruker dere å ha noe møte eller noe slik? hadde vært artig å tatt seg en tur å sett på litt prosjekter om her står noen rundt om..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Espen!

Er som regel alltid noen som holder på med et eller annet da. Hehe. Nå har vi jo Gladmaten i stavanger så regner med at mange tilbringer sine dager for tiden i god mat og øl ikke minst. Det er også Blink Festival i Sandnes i dag og imorgen så det kanskje noen der også.

Vi har vanlig lokallagsmøter den første søndag i måneden ellers treffes vi jo av og til for photoshoot eller felles mekking på tananger.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke glemme Tattoo Convention i dag og i morgen, Røde sjøhus i Stavanger .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen som har det, fortsatt to uker te eg får ferie : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut :) spørs om jeg får lure meg med på noe å sjekke tilstandene her :P er på vei ut på feltet no så er ikke inne før mandag å er vi heldig ligger vi til tirsdag så får se litt ann på saken. Hadde et håp om å få ligge inne i helga men gikk meget dårlig.

skal ikke hjem før 13 aug så satset på å få en dag i land værtfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JONE: Va det du så kjørte en bil bak meg idag på motorveien? Så en låge sølv A6 i speile..

Ja Kluge det va det :)

Den der hagenissen så låg bak deg kjørte jo så seint at eg greide isje komma opp på siå av deg for å sei hei ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Kluge det va det :)

Den der hagenissen så låg bak deg kjørte jo så seint at eg greide isje komma opp på siå av deg for å sei hei ;)

Med andre ord du har ein sygt treige bil eller? :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg he hatt ein heilt konge kveld ude på byen! Det begynte me VIPen på Blink der eg va me ein kompis som går skiskyting. Så d va mg og han og alle skiskytterdamen. Fortsatte på vorspiel me alle skiskytterdamen og hvis ngn e i tvil om skiskytterdame he bra kroppa, så e svare JA! Vidle e di au! Ette kvert så havna eg på VIP nachspiel der eg selvfølgeli sko be Marit Bjørgen opp t dans,m ng hu svarte raskt nei t.. Jaja, tenkte eg og fant Therese Johaug som eg måtte hiva inn eit par sjekketriks på. Hu smilte og lo, så enten gjekk d skikkelig gale eller så hørre eg fra na imårå.. hjaha.. fantastisk kveld! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha...det hørres godt ud.. satse på telefon imårå då? :)

Og kossen lød sjekketrikså då?? :D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska eg ver heilt ærlig så har eg ikje aning k eg sa for ng.. haha.. Fekk ei tom melding frå eit telefonnummer i nott, men det e visst nok hemmelig nummer... haha.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska eg ver heilt ærlig så har eg ikje aning k eg sa for ng.. haha.. Fekk ei tom melding frå eit telefonnummer i nott, men det e visst nok hemmelig nummer... haha.. :P

UUUUUUUuuuuuuuuuuuhhhh!!! go sjell!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg fått på felger, senket og vasket bilen. Så då va det tid for litt bilder. Legge ut ett par her bare! ;)

DSC_0756.jpg

DSC_0757.jpg

DSC_0767.jpg

DSC_0779.jpg

DSC_0781.jpg

Er litt lavere på høyre siden enn venstre, så det må fikses i løpet av uken! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Far hadde visst kjupt sånn Netcom Connect Mobilt Bredbånd, til den bærbare pcen så då hadde me visst internet ligavel her på sørlandet....Her i søgne e der ei store sol, galvarmt (eg e solbrent allerde) og ett kanonliv på sjøen: smil :...Jaja Kjell, så du he rett og slett våre ude me skiskytterdamene...Rått : rock : Eg va og på Blink å såg disse her damene på fredag, men eg fekk aldri tilbud om å gå ud me de ittepå ;) Hu e ganske fine hu der Marit Bjørgen,elle ka Kjell ? :) !!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Marit Bjørgen spele vell på feil lag om eg har fått me meg rett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra Stian. Det gjør seg med felger og senk :)

Er det FK justerbart du har satt på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Marit Bjørgen spele vell på feil lag om eg har fått me meg rett?

Gjer hu det ? Det har isje eg fått me meg, vertfall !!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg fått på felger, senket og vasket bilen. Så då va det tid for litt bilder. Legge ut ett par her bare! ;)

Stian, felgene er jo alt for smale!! Er det 7.5" breie felger eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De e nok bare 7,5" ja.

Anngående senkesettet så e det ett JOM sett. Billig greier. E sånn passe fornøyd. Man får det man betaler for! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble sinnsykt bra med felgene og senken stian! Mener fortsatt du burde skru det enda mer ned slik du hadde det når vi var innom.. hehe.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.