#976 Skrevet August 13, 2008 Då e golfen te salgs... Finni!?! Er dette noe du har kjøpt??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#977 Skrevet August 13, 2008 Finni: Var det den Kristoffer fikk låne her om dagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#978 Skrevet August 13, 2008 Finni!?! Er dette noe du har kjøpt??? Nei Jonas, han har kjøpt Santana han...ikke Porsche.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#979 Skrevet August 13, 2008 Kluge sender du meg kontonr ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#980 Skrevet August 13, 2008 du kan få mitt hvis d e møje: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#981 Skrevet August 14, 2008 Det e nok ikkje min! R19 e jo bare SÅ mye kulere enn ein vanlige porsche. An stod ude i gården min me nøkkelen i, når eg våkna her forleden... mer vetsje eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#982 Skrevet August 14, 2008 Noen som har hatt en dårlig dag på Porche fabrikken?? Den fargen var litt guggen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#983 Skrevet August 14, 2008 Fargen er fin den, men den blir så mørk når Finni setter seg inn :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#984 Skrevet August 14, 2008 så mer ut som Finni var litt guggen spør du meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#985 Skrevet August 14, 2008 haha.. vanskelig å si Men noe var det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#986 Skrevet August 14, 2008 hmm føle eg he sitt d soltna blikke der før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#987 Skrevet August 14, 2008 Ja disse mister du. Starter med blanke ark og fargestifter til Forsvinne ikje automatisk nei..... Eg hadde 6 prikka når eg myssta lappen i 5mnd. Spurte hu der jurist damå om prikkane forsvant å då sa u nei! Spurte u så om u ikje konne legga ved prikkane i dommen å då fekk eg 6mnd uden lappen å prikkane blei tatt vekk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#988 Skrevet August 14, 2008 Forsvinne ikje automatisk nei..... Eg hadde 6 prikka når eg myssta lappen i 5mnd. Spurte hu der jurist damå om prikkane forsvant å då sa u nei! Spurte u så om u ikje konne legga ved prikkane i dommen å då fekk eg 6mnd uden lappen å prikkane blei tatt vekk.... Med andre ord: "eg trenge di, ska nemlig kjøra fort merr..." hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#989 Skrevet August 14, 2008 Det e nok ikkje min! R19 e jo bare SÅ mye kulere enn ein vanlige porsche. An stod ude i gården min me nøkkelen i, når eg våkna her forleden... mer vetsje eg Hehe...Sjå på han...Du likte deg der Finni ???? Eg suns du passte ann eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#990 Skrevet August 15, 2008 Hehe...Sjå på han...Du likte deg der Finni ???? Eg suns du passte ann eg hehe ja eg kledde den godt syns eg, men va sje det sama så ein R19 altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#991 Skrevet August 17, 2008 Hei folkens.. nå står jeg med panseret åpent og skal skifte pærer, men jeg får ikke av "El-boksen" som henger fast i lykta på B6en. Er det noen som kan hjelpe!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#992 Skrevet August 17, 2008 ser du det lille hulet på pluggen? trykk et skrujern inn der mens du trekker ut pluggen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#993 Skrevet August 17, 2008 Sitter bom fast.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#994 Skrevet August 17, 2008 Trenge du å løsna den for å skifte pærer då? eg trenge isje d på min bil vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#995 Skrevet August 17, 2008 kommer and på hvor trangt det er rundt lykta da. men syns jeg så en bøyle som holder lokket på baksida av lykkta fast. (en ser litt av bøyler der den går over det ene festet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#996 Skrevet August 18, 2008 Hvis du skal ha stikket (elboksen) av, så må du som sagt sette ett passe stort flatt skruehjern nedi den glipa for så å bøye skruhjernet fra stikket mens du trekker stikket av. Veldig enkelt igrunnen, bare vær litt forsiktig for bøyer du for mye på skruhjernet eller ikke treffer der du skal knekker låsetappen av og stikket blir da stående løst i koblingen på lykta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#997 Skrevet August 18, 2008 Har prøvd alt mulig, men det er så JVLA trangt! Den bøylen du ser bluemaster er det som holder dekselet der parklys og fjernlys er så den har ingen ting med feste å gjøre. Er det fint vær i morgen så må jeg ut å prøve igjen, hvis ikke kjører jeg direkte til Møller, men tingen er jo det, at de kommer ikke til å skifte pærer for meg å skal sikkert ha betalt for å få den løs. Menmen, drit nå i hele lykta. Vet noen om en annen plass som soter/toner ruter som kanskje er rimeligere enn Solskjerming & Reklame på forus? De skal ha 2000kr pr rute. Gidder ikke betale 4k for to sideruter front. Eller muligens noen her som er dyktige film splashers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#998 Skrevet August 18, 2008 hør me dekoratøren Ronny på forus om han har lyst på en kjappe kveldsjobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#999 Skrevet August 18, 2008 Nei, nå sovne eg snart i tastaturet her... Go natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1000 Skrevet August 19, 2008 hør me dekoratøren Ronny på forus om han har lyst på en kjappe kveldsjobb Dekoratøren tar 6000 for heilt fram på str A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...