#1001 Skrevet August 19, 2008 Eg va oppe på mekonomen i dag. Det de gjorde va å pressa "boksen" fram å så dra ann ud, ved hjelp av den klipsen. Nå sjifte eg pærer på 2min! Parklys dioden sto bare å blinka, så eg satt i de orginale igjen, men den eine røyg mens eg holdt på. Eg trenge vel ein motstand eller någe for å få den t å funka? ellers Takk for hjelp folkens! Eg har allerede sota bakrutene, å nå vil eg ha front rutene. Kem e Ronny? kosn når eg han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1002 Skrevet August 19, 2008 1002 innlegg!!!! :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1003 Skrevet August 19, 2008 Ronny Fjokstad drive med solfim ude på forus ved Forus bilpleie. tlf: 41 23 99 55 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1004 Skrevet August 20, 2008 Ronny Fjokstad drive med solfim ude på forus ved Forus bilpleie. tlf: 41 23 99 55 Kjempe greier! Er det bare til å ringe å si jeg er fra VACN da, eller foretrekker han mld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1005 Skrevet August 20, 2008 ring han bare spør om han har lyst på litt penger på si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1006 Skrevet August 20, 2008 ring han bare spør om han har lyst på litt penger på si Men alså.. Jeg vil ha dette skikkelig gjort, og ikke noe jalla med bobler osv.. Er han derre til å anbefale da:)? Har sendt ham en mld, men har ikke fått svar.. Burde jeg ventet og se om jeg fikk svar eller bare ringe ham i morgen eller i kveld? Sendte for 3-4timer siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1007 Skrevet August 20, 2008 han så tog heile bilen min å svein sin blei sjikkele bra meine d e han så sode for fjetland å audisentere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1008 Skrevet August 20, 2008 Men alså.. Jeg vil ha dette skikkelig gjort, og ikke noe jalla med bobler osv..Er han derre til å anbefale da:)? Har sendt ham en mld, men har ikke fått svar.. Burde jeg ventet og se om jeg fikk svar eller bare ringe ham i morgen eller i kveld? Sendte for 3-4timer siden.. Sikkert travelt. Ring han imårå du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1009 Skrevet August 20, 2008 Sikkert travelt. Ring han imårå du.. Har fått svar, og tiden er i beg av september:) Christer Tysse: Velvel, hørres bra ut! Takker for alt=) Edit: Oppdateringer på Medlemsbilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1010 Skrevet August 21, 2008 Men alså.. Jeg vil ha dette skikkelig gjort, og ikke noe jalla med bobler osv..Er han derre til å anbefale da:)? hehe han ER bildekoratør... Proff om du vil. Jobber med det til vanlig. En av de beste i distriktet har jeg hørt fra flere! Tanken var vel mere å gjøre det uten kvittering if you catch my drift! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1011 Skrevet August 21, 2008 Våkna til Tysse jubel i Beijing inatt på vg.no, tenkte ka faen http://www.vg.no/sport/ol/2008/artikkel.php?artid=524949 :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1012 Skrevet August 21, 2008 eg jogge litt på fritiå (men d ser vel iche sånn ud) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1013 Skrevet August 21, 2008 eg jogge litt på fritiå (men d ser vel iche sånn ud) Omtrent sånn så resten av oss i lokallaget: Bygge bil for fart og kropp for komfort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1014 Skrevet August 21, 2008 hehe han ER bildekoratør... Proff om du vil. Jobber med det til vanlig. En av de beste i distriktet har jeg hørt fra flere! Tanken var vel mere å gjøre det uten kvittering if you catch my drift! I am catching your drift;) Takker så mye. Håper bilen kler helt frem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1015 Skrevet August 21, 2008 Så at me får dette heilt strait. Dekoratøren (ellr Ronny) så an hette e den desidert mest nøyaktige fyren jeg har møtt. Han får ingen bobler,det er helt sikkert. Møller bruke han te ALT solskjermingen,Han legger folie på ALLE cola lastebilene,å Pizzabakeren bilene. På toppen av alt så e an sinnsykt kjekke å ha med å gjørr!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1016 Skrevet August 22, 2008 Så at me får dette heilt strait. Dekoratøren (ellr Ronny) så an hette e den desidert mest nøyaktige fyren jeg har møtt. Han får ingen bobler,det er helt sikkert. Møller bruke han te ALT solskjermingen,Han legger folie på ALLE cola lastebilene,å Pizzabakeren bilene. På toppen av alt så e an sinnsykt kjekke å ha med å gjørr!!!! hehe, flotte greier! Har fått me mg d mesta nå, and i am going for iit! Det eg lurte på va om bilen kom t å kle d. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1017 Skrevet August 22, 2008 eg jogge litt på fritiå (men d ser vel iche sånn ud) Jogge du? Ka ska det verr godt for? Får jo bare kneskader av sånt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1018 Skrevet August 22, 2008 hehe, flotte greier! Har fått me mg d mesta nå, and i am going for iit! Det eg lurte på va om bilen kom t å kle d. Garantert komme bilen t å kle d. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1019 Skrevet August 22, 2008 Någen som trenge ein stokk http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14488344&sid=xz9sag9Pa0I879327&WT.svl=Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1020 Skrevet August 22, 2008 Haha! At folk gidde å bruka penger på å legga ud sånne annonser!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1021 Skrevet August 22, 2008 Haha! At folk gidde å bruka penger på å legga ud sånne annonser!!! Billig og bra stokk det der da. Nesten så det frister å ringe på den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1022 Skrevet August 22, 2008 Billig og bra stokk det der da. Nesten så det frister å ringe på den:) hehe Sikkert solgt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1023 Skrevet August 22, 2008 Jogge du? Ka ska det verr godt for? Får jo bare kneskader av sånt.. Har faktisk kneskade fra mi goa ti som turner for litt for mange år si believe it or not 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1024 Skrevet August 22, 2008 seie du det ja Någen så ska ud i Stavanger imårå eller? Eg har litt øl som eg trenge å drikka opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1025 Skrevet August 22, 2008 Blir en tur ut i dag... Jordy Lishious og Luis Molinari @ Cafe Del Mar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...