#1201 Skrevet August 30, 2008 hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1202 Skrevet August 31, 2008 Syns denne va litt bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1203 Skrevet August 31, 2008 e d iche meg å deg øyvind så ska ha opp visning i spagatar å sånn eg e flinke på å rollakråga men blir fort sleden noe sier meg du er bedre på rullkråke enn spagat.. men nå har jeg ikke sett deg i aksjon da.... kan jo være du er sykt flink å "renne" nedover gulvet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1204 Skrevet August 31, 2008 jøss e du våken ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1205 Skrevet September 1, 2008 Til dere gutta på Expert: Får vi noe niceprice hos dere?? Jeg skulle hatt en extern HD som bare bruker usb-kontakt, ikke strøm. Har dere noe å anbefale?? -JM- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1206 Skrevet September 1, 2008 De er det desverre så hard konkuranse på at der kan jeg ikke gi noen bedre pris en til alle andre. Ser Lefdal annonserer med 160 Gb til 499 kroner tror eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1207 Skrevet September 1, 2008 Hva hvis man "mister" den i bakken og kjøper den på egen risk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1208 Skrevet September 1, 2008 Og hvis jeg legger på en hundrings så får jeg den i rosa *hmmmmm.....* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1209 Skrevet September 1, 2008 Ikke for å være frekk eller "disse" Expert, men Lefdal har en HD til 749... den samme koster 999 på Expert. Siden jeg satser på at dere ikke går på provisjon, så går jeg å kjøper den på Lefdal :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1210 Skrevet September 1, 2008 hehe vi har prisgaranti men som sagt så er lagringsmedia omtrent børspriser på.. går opp og ned og konkurransen er høy:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1211 Skrevet September 1, 2008 tror jeg skal bygge om min slik at den går på Captain Morgan;) Det er vel ikke strengt tatt nødvendig, Petter? Her er det jo soleklart DU som går på Cpt. Morgan Sesongavslutning?? Det er da ikke noe turnlag du er medlem av her Christer.. Bilsport kjører hele året.. Haha. Kongekommentar. Turn... : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1212 Skrevet September 1, 2008 Har nogen av dere vert i Autostadt? Ska på ein tidagers kjøretur te Tyskland, men me har ikkje peiling på ka me ska se E det vert et besøk? Nogen som har andre forslag te ka me bør se? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1213 Skrevet September 1, 2008 Ooo... Eg va i autostadt i juli, og det e absolutt verdt ett besøk. Men regn någen timar hvis du ska ver der. Det e ganske stort! Når du først e i Wolfsburg, så ta deg ein tur innom VW museumet. De har kun åpent i helgene. Det va ikkje eg klar over, og eg va der på ein tirsdag så eg fekk det ikkje me meg, men det e vist bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1214 Skrevet September 1, 2008 E der ikkje litt vw museum inne i Autostadt? Me ska ver der i ti dager og har ikkje planlagt noge Første helgå går i ferja og kjøring gjennom Danmark og ner i tyskland. E vel litt tvilsomt at me e i Wolfsburg andra helgå og, tippe me e i ein eller aen storby i helgå Nogen som kjørte tuareg? Nogen som vett ka krav de stille, utenom førerkort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1215 Skrevet September 1, 2008 Har nogen av dere vert i Autostadt? Ska på ein tidagers kjøretur te Tyskland, men me har ikkje peiling på ka me ska se E det vert et besøk? Nogen som har andre forslag te ka me bør se? Meg å Juvkam ska ner nå om vel to uker. Eg har vert der ein del ganger før å det e absolutt någe å få med seg. Museet som Stian nevne e åg någe å få me seg. Gjerna ein omvisning inne på fabrikken og ein kjøretur i ulent terreng me Touareg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1216 Skrevet September 1, 2008 Nogen som kjørte tuareg? Nogen som vett ka krav de stille, utenom førerkort? 35€ og møt opp tidlig for å setta deg på lista! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1217 Skrevet September 1, 2008 Ka dato kokkor ska? Me reise 13 og komme hjem 23. E det turen me Fjetland dokkor ska på? Han eg ska reisa e ikkje fult så bilinteresert som meg, pluss at han kjører BMW, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1218 Skrevet September 1, 2008 35€ og møt opp tidlig for å setta deg på lista! Ikkje noge krav om alder, begge me som ska reisa e 20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1219 Skrevet September 1, 2008 Huske sje krav om alder! Ja me fjetland. 19 te 23 sept. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1220 Skrevet September 1, 2008 Mormor og Morfar ska ver me på den turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1221 Skrevet September 1, 2008 Mormor og Morfar ska ver me på den turen Tror to 3deler av alle på turen e pensjoer! Resten e ansatte å ongar av ansatte tror eg. Drikke liga møye adle samen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1222 Skrevet September 1, 2008 Det stemme at VW har egen del der inne. E ett eget historisk museum som e ganske kult. Begynne fra de første bilene opp te moderne tid. Der va der sykt mange tøffe gamle biler. Litt stilig å se at de gamle bilane hadde gass og slikt på rattet, og ikkje på pedal! http://www.autostadt.de/portal/site/www/ Ellers så har du jo Ingolstadt og audi museet. Av ting som ikkje e av bil interesse så e jo Berlin ein fin by me masse kjekk historie... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1223 Skrevet September 1, 2008 Morfar har våre verksmester på bil og maskin Egersund, omtrent siden de starta tror eg. Ein som kjente han igjen hykka an og fortalte om turen når han va me meg for å kjøba seaten eg hadde på fjetland for et år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1224 Skrevet September 1, 2008 Huske sje krav om alder! Ja me fjetland. 19 te 23 sept. Ja, noen kan leve på vellferdsstadten Her må mannen-i-gata jobbe dag og natt for å få råd til noen skarve 19" mens fintfolket blir beahandla som kongelige *snøft* Du har vell lagt igjen så mye peeng på fjetland, så de følte vell at de måtte gi noe tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1225 Skrevet September 1, 2008 Ja, noen kan leve på vellferdsstadten Her må mannen-i-gata jobbe dag og natt for å få råd til noen skarve 19" mens fintfolket blir beahandla som kongelige *snøft* Du har vell lagt igjen så mye peeng på fjetland, så de følte vell at de måtte gi noe tilbake hehe nå har vel eg jobba natt å dag for de pengene som e lagt igjen der åg då =) Sjøl om det e mye som e gratis åg Å de 19"erene dine e vertfall langt i fra skarve!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...