#1326 Skrevet September 7, 2008 Savna dg på lokallagsmøde idag doffer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1327 Skrevet September 7, 2008 Savna dg på lokallagsmøde idag doffer! Ja, enige.. ..where`ve u been Christopher?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1328 Skrevet September 8, 2008 Harkje bil å kjøra med, og litt andre småting så dukte opp desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1329 Skrevet September 8, 2008 Blei dårligt me lokallagsmøde på meg og i går:( Måtte på møde me Taket kl.8, teide tidspunkt de sette d opp på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1330 Skrevet September 8, 2008 Harkje bil å kjøra med, og litt andre småting så dukte opp desverre.. Kan jo alltids låne en bil av meg.. Jeg har en caddy i garasjen om du er interesert, vet ikke helt hvordan stand den er i, men den rulla inn sjøl iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1331 Skrevet September 8, 2008 Kan jo alltids låne en bil av meg.. Jeg har en caddy i garasjen om du er interesert, vet ikke helt hvordan stand den er i, men den rulla inn sjøl iallefall åja? Kunne tenkt meg en helt grå? har du det? (ønske tenkning om at den gule som står der har blitt tryllet pen) Har helt vondt i kroppen av å ikke få gjort noe med den for tiden, skulle aboslutt ha fått sveist og lakket den, men ser ikke ut til at noe blir gjort i dette milleniumet.. Regner med å få hentet den andre bilen min og denne uken, men som jeg sa til deg, står den i veien så ringer du.. Tenkte å ta meg en kveld i garasjen din imorgen eller på onsdag om det passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1332 Skrevet September 8, 2008 Nå står jo ikkje turbo gliset i veien, så nå har an jo masse plass der ude! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1333 Skrevet September 8, 2008 Nå står jo ikkje turbo gliset i veien, så nå har an jo masse plass der ude! hehe, det blei bytte handel ja.. Hørres godt ud..! Blir det RS turbo og quattro konertering i Charaden nå då :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1334 Skrevet September 8, 2008 Her er det ikke noe problem doffer får se om jeg skulle fått dratt den ut en dag, bare for å få rydda litt i garasjen, men annet enn det er det ikke begrenser jo seg hvor mye jeg gidder å rydde også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1335 Skrevet September 8, 2008 Her er det ikke noe problem doffer får se om jeg skulle fått dratt den ut en dag, bare for å få rydda litt i garasjen, men annet enn det er det ikke begrenser jo seg hvor mye jeg gidder å rydde også Ja du får gi lyd om du trenger en hjelpende hånd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1336 Skrevet September 9, 2008 Noen som gidder å sende meg nr til Kluge på tlf 97684621.har fått ny tlf å det ligger jo ikke inne på den nye av en eller annen merkelig grunn Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1337 Skrevet September 9, 2008 (endret) Sendt! Noen som vet om en plass de har bilhenger som IKKE veier mer enn 500kg? Haster! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1338 Skrevet September 9, 2008 Sendt! Noen som vet om en plass de har bilhenger som IKKE veier mer enn 500kg? Haster! bilen min kan ha henger/last opptil 1450 kg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1339 Skrevet September 9, 2008 Kan låna audien au hvis du vil det altså. Tg vell d samma som audien t øivind vil eg tru. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1340 Skrevet September 9, 2008 jøss, skal si det hagla nå Høres bra ut... må undersøke med henger.. Ka motor du har i din audi kjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1341 Skrevet September 9, 2008 bilen min kan ha henger/last opptil 1450 kg... Ka?? isje mer?? Golfen min tar 50kg mindre hmmm merkeligt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1342 Skrevet September 9, 2008 Du har diesel.... har noe med trekkraften i bilen å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1343 Skrevet September 9, 2008 jøss, skal si det hagla nå Høres bra ut... må undersøke med henger.. Ka motor du har i din audi kjell? Heilt lig Øivind. 2.6E V6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1344 Skrevet September 9, 2008 Du har diesel.... har noe med trekkraften i bilen å gjøre. Mer med bremser og egenvekt å gjør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1345 Skrevet September 9, 2008 javell da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1346 Skrevet September 9, 2008 Hmm, men Øivind sin er import bil, er din solgt ny i norge Kjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1347 Skrevet September 9, 2008 JA, det vil jeg tro.. hehe.. Ganske sikker på den er det. Hva er forskjellen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1348 Skrevet September 9, 2008 bilen min kan ha henger/last opptil 1450 kg... En bil kan vell ha vekt på henger/lass tilsvarende bilens egenvekt? Min audi veier 1600kg og regner med den kan trekke 1600kg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1349 Skrevet September 9, 2008 Klasse B innebærer også at du etter bilen kan trekke tilhenger med tillatt totalvekt på høyst 750 kg. I tillegg kan du trekke tilhenger med tillatt totalvekt over 750 kg forutsatt at tilhengerens tillatte totalvekt ikke overstige bilens egenvekt samt at tilhengerens og bilens samlede tillatte totalvekter ikke overskrider 3500 kg. Selv om du med klasse B kan trekke en tilhenger som beskrevet ovenfor, må du alltid deretter undersøke om det foreligger teknisk begrensning for trekkingen. I bilens vognkort finner du angitt bilens maksimale aktuelle tilhengervekt, og denne vekten må ikke overskrides uansett hvilken førerkortklasse du har. I tillegg kan bilens vognkort også ha angivelse av tillatt vogntogvekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1350 Skrevet September 9, 2008 Kor e audien din då Kjell, sko gjerna lånt den då eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...