#1776 Skrevet Oktober 22, 2008 Petter klar til å skru A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1777 Skrevet Oktober 22, 2008 Frontplata ordna seg, sveisa den på igjen. Blei ikke helt 100 akkurat, men er jo bruksbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1778 Skrevet Oktober 22, 2008 Foreløpig er bilen tom, så vil du sitte på er det plass Hvor hopper du på? Takker! Men jeg har akkurat bestilt togbillett. Fant ut at jeg kunne bruke tiden til å lese litt skolegreier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1779 Skrevet Oktober 22, 2008 Petter klar til å skru A6 Har holdt på med 80'en i dag, kaldt ute, men det va nå opplett Har fått bytta dysestammene te brand spanking new ones med høgere åpningstrykk og fungerende nåleløftesensor. Har og fått kobla opp to-dyse oppsett på spylervæske sprutet Dårligt mobil bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1780 Skrevet Oktober 22, 2008 Takker! Men jeg har akkurat bestilt togbillett. Fant ut at jeg kunne bruke tiden til å lese litt skolegreier. Greit å få unna litt skolegreier ja, godt eg e ferdige med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1781 Skrevet Oktober 22, 2008 Har fått bytta dysestammene te brand spanking new ones med høgere åpningstrykk og fungerende nåleløftesensor. Har og fått kobla opp to-dyse oppsett på spylervæske sprutet [/img] Merka du stor forskjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1782 Skrevet Oktober 22, 2008 Merka du stor forskjell? Fekk ikkje testa mer enn at alt e tett og skikkelig montert. Tar det i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1783 Skrevet Oktober 22, 2008 Merka du stor forskjell? E nok rett før URen blir skrinlagt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1784 Skrevet Oktober 23, 2008 E nok rett før URen blir skrinlagt nå Blir nok ikkje det, ska få tid te den og ska du se. Det e vel du så har skrinlagt Ur prosjekt? Bilen står jo i garasjen, så eg har god plass å holda på heile vinteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1785 Skrevet Oktober 23, 2008 Det e vel du så har skrinlagt Ur prosjekt? Eg tror nok ikkje det nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1786 Skrevet Oktober 23, 2008 HAHA, er jo sjefs golfen, men det krever jo sin mann å kjøre den, sko tru det va rally me kjørte, med venstrebremsing, gassing og håndbrekking å ikkje minst uden revers. Bare å fiksa overføringane, tomgangen og bytta stolen, gjerna fått bliklyså te å fungera åg, så e an jo 110% sjefsbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1787 Skrevet Oktober 23, 2008 Frank: Kor kjøpte du dieselstussane du har/hadde? Eller kappte du de bare ud sjøl? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1788 Skrevet Oktober 23, 2008 Fekk ikkje testa mer enn at alt e tett og skikkelig montert. Tar det i mårå Ja, då va det ein liten update: Vist seg at kontrolleren så styre pumpå i forhold te ladetrykk har tatt kveld.... Heldigvis ett års garanti på de, men det betyr eg e minst ei te to uker uten (og det e hvis eg får overtalt dei te å senda ny før min gamle e mottatt). Finne ingenting galt med kretskortet heller, men har tjuvkobla pumpå og den funke gull, så då e det kontrolleren. Gir ikkje spenning te pumpå og lyse på feilmelding. Jaja, ordne seg på sikt. Eg så gleda meg te testtur i dag, så endte det heller opp med feilsøking ute i øsepøs regnvér... (garasjen e full med ur'en). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1789 Skrevet Oktober 25, 2008 Hahaha... Sjefs! Va vell helste Fredrik så meinte han hadde drage på na? Men for all del... : vinke : HAHA........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1790 Skrevet Oktober 25, 2008 Då e eg hjemma igjen ette dagsturen, 1200km Kjørte sørlandet begge veier pga snøen på fjellet (gadd ikkje skifta dekk). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1791 Skrevet Oktober 25, 2008 Då e eg hjemma igjen ette dagsturen, 1200km Kjørte sørlandet begge veier pga snøen på fjellet (gadd ikkje skifta dekk). Kor lang tid tok det da? Felganne såg bra ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1792 Skrevet Oktober 25, 2008 Då e eg hjemma igjen ette dagsturen, 1200km Kjørte sørlandet begge veier pga snøen på fjellet (gadd ikkje skifta dekk). Du er bra lei av å kjøre bil nå då kjørte du heilt aleina eller fikk du kånå med? bilde av felgane? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1793 Skrevet Oktober 25, 2008 (endret) Du er bra lei av å kjøre bil nå då kjørte du heilt aleina eller fikk du kånå med? bilde av felgane? Kjørte aleina, men blir aldri lei av å kjøra bil Bilen e begynnt å gå bedre nå med nye dysestammer og med fungerende nåleløftesensor. Sjøl uten spylarvæskeinjection. Glede meg te å få den opp å gå igjen med to dyser for første gong. Kor lang tid tok det da? Felganne såg bra ut? Felgane va absolutt greie. E jo oppussingsprosjekt det og (har ikkje nok av dei fra før...) Komme bilde seinare. Orke ikkje fiksa det i kveld. E litt sleten. Sov 3 timar før eg la ut på turen, sto opp klokkå 4 i morges Kjørte klokkå halv 5 og va hjemma igjen halv 11 i kveld ette diverse ærend rundt i landet, promillekontroll, 6 hjorter, McDonalds, bilpreik osv. osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1794 Skrevet Oktober 25, 2008 Her e jo ett bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1795 Skrevet Oktober 25, 2008 Sjefs felger. Ka de ska stå på Petter ? Ur`en ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1796 Skrevet Oktober 25, 2008 Sjefs felger. Ka de ska stå på Petter ? Ur`en ? Eg har nå ett firbolt sett te 80'en og ett fembolt sett te urquattro'en av denna felgtypen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1797 Skrevet Oktober 25, 2008 Du lige godt de felganne med andre ord.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1798 Skrevet Oktober 25, 2008 Du lige godt de felganne med andre ord.. Kan sei det sånn at eg like skrudde felger, og BBS LM og RS blir for dyrt for meg Like designet på RH ZW1, men synd dei ikkje tåle allverden med bank. Men eg har jo BBS felgar eg kan bruka som banefelger te urquattro'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1799 Skrevet Oktober 26, 2008 http://www.bilforumet.no/golf-ii/188097-korleis-ser-man-forsjell-p-ein-golf-1-golf-2-a.html må bare elska bilforumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1800 Skrevet Oktober 26, 2008 http://www.bilforumet.no/golf-ii/188097-korleis-ser-man-forsjell-p-ein-golf-1-golf-2-a.html må bare elska bilforumet Hahaha Priceless Han ser bare forskjell på blinklyså Felt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...