Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Frontplata ordna seg, sveisa den på igjen. Blei ikke helt 100 akkurat, men er jo bruksbil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløpig er bilen tom, så vil du sitte på er det plass :) Hvor hopper du på?

Takker! Men jeg har akkurat bestilt togbillett. Fant ut at jeg kunne bruke tiden til å lese litt skolegreier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter klar til å skru A6 :P

Har holdt på med 80'en i dag, kaldt ute, men det va nå opplett :)

Har fått bytta dysestammene te brand spanking new ones : smil : med høgere åpningstrykk og fungerende nåleløftesensor. Har og fått kobla opp to-dyse oppsett på spylervæske sprutet ;)

Dårligt mobil bilde:

Image026.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! Men jeg har akkurat bestilt togbillett. Fant ut at jeg kunne bruke tiden til å lese litt skolegreier.

Greit å få unna litt skolegreier ja, godt eg e ferdige med det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått bytta dysestammene te brand spanking new ones : smil : med høgere åpningstrykk og fungerende nåleløftesensor. Har og fått kobla opp to-dyse oppsett på spylervæske sprutet ;)

[/img]

Merka du stor forskjell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merka du stor forskjell?

Fekk ikkje testa mer enn at alt e tett og skikkelig montert. Tar det i mårå ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merka du stor forskjell?

E nok rett før URen blir skrinlagt nå :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E nok rett før URen blir skrinlagt nå :D

Blir nok ikkje det, ska få tid te den og ska du se. Det e vel du så har skrinlagt Ur prosjekt? Bilen står jo i garasjen, så eg har god plass å holda på heile vinteren ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e vel du så har skrinlagt Ur prosjekt?

Eg tror nok ikkje det nei : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHA, er jo sjefs golfen, men det krever jo sin mann å kjøre den, sko tru det va rally me kjørte, med venstrebremsing, gassing og håndbrekking å ikkje minst uden revers.

Bare å fiksa overføringane, tomgangen og bytta stolen, gjerna fått bliklyså te å fungera åg, så e an jo 110% sjefsbil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank: Kor kjøpte du dieselstussane du har/hadde? Eller kappte du de bare ud sjøl?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk ikkje testa mer enn at alt e tett og skikkelig montert. Tar det i mårå ;)

Ja, då va det ein liten update: Vist seg at kontrolleren så styre pumpå i forhold te ladetrykk har tatt kveld....

Heldigvis ett års garanti på de, men det betyr eg e minst ei te to uker uten (og det e hvis eg får overtalt dei te å senda ny før min gamle e mottatt).

Finne ingenting galt med kretskortet heller, men har tjuvkobla pumpå og den funke gull, så då e det kontrolleren. Gir ikkje spenning te pumpå og lyse på feilmelding. Jaja, ordne seg på sikt.

Eg så gleda meg te testtur i dag, så endte det heller opp med feilsøking ute i øsepøs regnvér... (garasjen e full med ur'en). : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha... Sjefs! :P Va vell helste Fredrik så meinte han hadde drage på na? : klø : Men for all del... : vinke :: vinke :: vinke :

HAHA........: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då e eg hjemma igjen ette dagsturen, 1200km : smil :

Kjørte sørlandet begge veier pga snøen på fjellet (gadd ikkje skifta dekk). ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor lang tid tok det da? Felganne såg bra ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er bra lei av å kjøre bil nå då:P kjørte du heilt aleina eller fikk du kånå med?

bilde av felgane?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er bra lei av å kjøre bil nå då:P kjørte du heilt aleina eller fikk du kånå med?

bilde av felgane?

Kjørte aleina, men blir aldri lei av å kjøra bil ;)

Bilen e begynnt å gå bedre nå med nye dysestammer og med fungerende nåleløftesensor. Sjøl uten spylarvæskeinjection. Glede meg te å få den opp å gå igjen med to dyser for første gong. ;)

Kor lang tid tok det da? Felganne såg bra ut?

Felgane va absolutt greie. E jo oppussingsprosjekt det og (har ikkje nok av dei fra før...) Komme bilde seinare. Orke ikkje fiksa det i kveld. E litt sleten. Sov 3 timar før eg la ut på turen, sto opp klokkå 4 i morges ;) Kjørte klokkå halv 5 og va hjemma igjen halv 11 i kveld ette diverse ærend rundt i landet, promillekontroll, 6 hjorter, McDonalds, bilpreik osv. osv. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefs felger. Ka de ska stå på Petter ? Ur`en ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefs felger. Ka de ska stå på Petter ? Ur`en ?

Eg har nå ett firbolt sett te 80'en og ett fembolt sett te urquattro'en av denna felgtypen : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du lige godt de felganne med andre ord.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du lige godt de felganne med andre ord.. :)

Kan sei det sånn at eg like skrudde felger, og BBS LM og RS blir for dyrt for meg :P

Like designet på RH ZW1, men synd dei ikkje tåle allverden med bank. Men eg har jo BBS felgar eg kan bruka som banefelger te urquattro'en :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.