#1851 Skrevet Oktober 29, 2008 Hehe, sant det. Skal ikke snakke for høyt da jeg skal se på en Syncro i dag (men så har jeg jo skikkelig quattro i garasjen). Hehe! Men koffer kjøre du isje den skikkelige quattroen din då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1852 Skrevet Oktober 29, 2008 Hehe! Men koffer kjøre du isje den skikkelige quattroen din då? Vinterprosjekt / overhaling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1853 Skrevet Oktober 29, 2008 Robin? Bosted: Stavanger... det quattro føret, e det någe nytt de har begynt me? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1854 Skrevet Oktober 29, 2008 Robin? Bosted: Stavanger... det quattro føret, e det någe nytt de har begynt me? Hehe, d va d då d henne jo at dår någe snølignande på veiane av å t då Menne d går jo an å bare kjøra litt opp i høyden så bler d fint føre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1855 Skrevet Oktober 29, 2008 Robin? Bosted: Stavanger... det quattro føret, e det någe nytt de har begynt me? Det e jo kjekkt den eine dagen i året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1856 Skrevet Oktober 29, 2008 Va 5 cm me snø på veien når eg sto opp i dag, og eg har ikkje skifta ennå E der nogen andre som har fått invitasjon te premiære på Golf 6 og Scirocco på Fjettland på Mandag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1857 Skrevet Oktober 29, 2008 Sånn e det når du bor langt faen oppi sirdalen hehe Klare lokallagstreffet på sundag før me må te me vinterballongane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1858 Skrevet Oktober 29, 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpe finnlandshette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1859 Skrevet Oktober 29, 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpe finnlandshette?? Får det sikkert på xxl på jakt avd. Der har de våpen og hvis det og trengs;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1860 Skrevet Oktober 29, 2008 Yo folkens! E der någen så har ett 5x112 nav så eg konne fått/kjupt ûber billig. Stand å utseneende betyr nada, så lenge det går an å skru på en felg. (ska bruka det te å spenna opp felgane i dreiebenk) Du kan ver me å roda litt i containeren på jobb.. der e masse brukte nav trur eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1861 Skrevet Oktober 29, 2008 nå må bare snøen komme.. gjør ikke noe med flere bulker nå. Har lagt ut madrass til deg og tyssen i garasjen kluge.. hørte dere meldte dere frivillig til å ligge der på skift. bare å fryse ned noen paintballer så er saken i boks.. Jeg kan jo ikke parkere i garasjen lenger nå som jeg ikke har åpneren.. og ting tar tydligvis tid. blir vel raid der nede før de får fikset åpnerene. Ellers vurdere jeg å ta skaden på forsikringen. for så å ta pengene å få fikset bilen sånn halvegs. men trenger noen som kan ta takst på skaden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1862 Skrevet Oktober 29, 2008 nå må bare snøen komme.. gjør ikke noe med flere bulker nå. Har lagt ut madrass til deg og tyssen i garasjen kluge.. hørte dere meldte dere frivillig til å ligge der på skift. bare å fryse ned noen paintballer så er saken i boks.. Jeg kan jo ikke parkere i garasjen lenger nå som jeg ikke har åpneren.. og ting tar tydligvis tid. blir vel raid der nede før de får fikset åpnerene. Ellers vurdere jeg å ta skaden på forsikringen. for så å ta pengene å få fikset bilen sånn halvegs. men trenger noen som kan ta takst på skaden. Bare taksta ann på skadesenteret ude på Møller Bil Sandnes & Jæren.... Koste ikje ng det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1863 Skrevet Oktober 29, 2008 Bare taksta ann på skadesenteret ude på Møller Bil Sandnes & Jæren.... Koste ikje ng det. kor ligge det hen? er det de vi var og satt på hjulet ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1864 Skrevet Oktober 29, 2008 Hoho. Hadde min fysste dag me Quattro og vinterføre i dag Eller vinterføre t E-39, nogen cm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1865 Skrevet Oktober 29, 2008 kor ligge det hen? er det de vi var og satt på hjulet ditt? Det stemme det.. Rett bag der med stod så, e inngangen t skadesentere. Det eg gjorde når ngn krasja i mg va at eg gjekk inn, spurte om de konne sjå kor mye det kosta å reparera bilen min for ngn hadde rygga på ann. Så blei den snille mannen med ut, såg litt, tog ngn bilda og skreiv ud ein pris t mg som eg konne forholda mg t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1866 Skrevet Oktober 29, 2008 Det stemme det.. Rett bag der med stod så, e inngangen t skadesentere. Det eg gjorde når ngn krasja i mg va at eg gjekk inn, spurte om de konne sjå kor mye det kosta å reparera bilen min for ngn hadde rygga på ann. Så blei den snille mannen med ut, såg litt, tog ngn bilda og skreiv ud ein pris t mg som eg konne forholda mg t. Va ude å takserte ein bil i dag eg. Du må oppgi km på bilen å kas forsikringsselskap du har. Så tar de bilder å skrive ut et dokument kor takseringen står som du kan sende te forsikringselskapet. Hvis det ikkje e oppretta sak hos de allerede, så sende de det for deg inn te selskapet ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1867 Skrevet Oktober 29, 2008 He du kjørt gale me arbeidsbilen Finni ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1868 Skrevet Oktober 29, 2008 He du kjørt gale me arbeidsbilen Finni ? Vertfall han bag meg... Skjedde i sommer då. Vise nesten ikkje men fekk brev fra forsikringsselskapet om å ta takst å få fiksa skaden nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1869 Skrevet Oktober 29, 2008 Da var ny bruksbil kjøpt: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=128899 "4x4" og TDi med god plass og krok. Så praktisk og fornuftig en får det "Stjeler" dyser, dysestammer, vann/alkohol injeksjonen, eksostemp og turbotrykksmåler fra 80'en før den blir EU-godkjent og solgt (bytte clutch slave og litt foringer for å få den tight og fin, har komplett forstilling og foringer bak liggende klar). Noen som vil ha nylig EU-godkjent diesel stasjonsvogn med rimelig fersk reg. reim service, turbo, større bremser, nye sommerdekk osv? Har senk også som kan monteres før salg hvis noen ikke vil ha SUV-style. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1870 Skrevet Oktober 29, 2008 Sjefs! Gratulera me ny bil og 4x4..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1871 Skrevet Oktober 29, 2008 Sjefs! Gratulera me ny bil og 4x4..!! Ikkje 4x4, bare "4x4" Har 4x4 i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1872 Skrevet Oktober 29, 2008 Ikkje 4x4, bare "4x4" Har 4x4 i garasjen Ja, okei då.. BARE "4x4" då.. hehe.. Men fortsatt bedre enn bare 2x0.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1873 Skrevet Oktober 29, 2008 Galnaste eg har hørt ein til bil hmmm. eg greier ikke se for meg deg i ein golf 3 men passer vel ikke RH felgene heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1874 Skrevet Oktober 29, 2008 Hvis nogen e ude itte quattroføre, så bør dokke ta turen opp t Sikvaland! 5-10 min kjøring fra Ålgård. Nogen herlige svinga me nogen cm. snø i veibanen, litt is og rim på trenå! Fin fin fysste dag me quattro på vinterføre dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1875 Skrevet Oktober 29, 2008 Galnaste eg har hørt ein til bil hmmm. eg greier ikke se for meg deg i ein golf 3 men passer vel ikke RH felgene heller? Eina RH settet eg har liggande e 4x100, bare adapterene så må byttast Ser ikkje meg sjøl i ein Golf 3 heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...