#1926 Skrevet November 6, 2008 haha den e leie den! Det blir VW i kø! Fått solgt nå altså? Sleppe vel det mesta av kø eg åg siden eg kjøre ner i dusavikå fra Tasta så køen står for det mesta kun andre veien. Men å begynna på kontoret såååå tidligt når kroppen e vandt me å sova te lunch va hardt kjenne eg. Heldigvis tymt innpå någen kopper kaffi nå så begynne å bli levanes! Kanskje eg sko tatt storvask på bilen i dag. Ser ud te å bli bruganes ver!! Regn 14-16 ca. og så opplett og skyer resten av dagen: http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Stavanger/Stavanger/time_for_time.html Bytta bærearmer, stabstag, opphengskuler og clutch slave på 80'en i går, så muligens tid for de hydrauliske løfterene på Syncro'en i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1927 Skrevet November 6, 2008 haha den e leie den! Det blir VW i kø! Fått solgt nå altså? Sleppe vel det mesta av kø eg åg siden eg kjøre ner i dusavikå fra Tasta så køen står for det mesta kun andre veien. Men å begynna på kontoret såååå tidligt når kroppen e vandt me å sova te lunch va hardt kjenne eg. Heldigvis tymt innpå någen kopper kaffi nå så begynne å bli levanes! Kanskje eg sko tatt storvask på bilen i dag. Ser ud te å bli bruganes ver!! Nei, har isje solgt ennå Drittmarked! Ka meinte du me at d bler VW i kø? eg kjøre jo AUDI:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1928 Skrevet November 6, 2008 Nei, har isje solgt ennå Drittmarked! Ka meinte du me at d bler VW i kø? eg kjøre jo AUDI:) haha VM i kø meinte eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1929 Skrevet November 6, 2008 (endret) For ei symting på dere Hvis man kjører kvart på 7 om morningen så er det jo nesten ikke bil er uansett hvor man skal!!! Og så er det så utrolig godt å gå hjem klokka 3 på ettermiddagen Klokka 8 derimot er det raskere å sykle de 11-12 km til jobb. Og btw Mr. Finni: Jeg har noen 17" TT-felger i 5*100 ET"det TT'er har". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1930 Skrevet November 7, 2008 For ei symting på dere Hvis man kjører kvart på 7 om morningen så er det jo nesten ikke bil er uansett hvor man skal!!! Og så er det så utrolig godt å gå hjem klokka 3 på ettermiddagen Klokka 8 derimot er det raskere å sykle de 11-12 km til jobb. Og btw Mr. Finni: Jeg har noen 17" TT-felger i 5*100 ET"det TT'er har". kvart PÅ syv? Er jo en halvtime før jeg setter på alarmklokka jo! Hu ska kun ha ein nye stålfelg te vinterhjulå sine desverre JM. Kossen gjekk det me sideskjørtene og fothvileren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1931 Skrevet November 7, 2008 Jeg skal prøve å prøvemontere i morra før de blir sendt til lakering iløpet av uka. Fothvilen må jeg klø meg litt mer i hode før jeg får på plass I morra blir det byebye 19" for denne gang siden "vinteren" er i annmars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1932 Skrevet November 7, 2008 kvart PÅ syv? Er jo en halvtime før jeg setter på alarmklokka jo! Voldsomt til syting. klokka mi står på 5.00 den:) så står eg opp 5.30 å kjører til jobb 6.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1933 Skrevet November 7, 2008 Voldsomt til syting. klokka mi står på 5.00 den:) så står eg opp 5.30 å kjører til jobb 6.00 Noe nytt ang. A6'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1934 Skrevet November 7, 2008 Noe nytt ang. A6'en? Niks har gitt opp for ein periode orker ikke tenke mer på bilen nå. får ta det ettervært har ein leilighet og så skal være ferdig til ei viss tid. fått trimmet mer syncro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1935 Skrevet November 7, 2008 Niks har gitt opp for ein periode orker ikke tenke mer på bilen nå. får ta det ettervært har ein leilighet og så skal være ferdig til ei viss tid. fått trimmet mer syncro? Justert inn dieselpumpetiminga i går (var alt for retarda) og sjekka timing på registerreim som ikke var helt 100%, sikkert pga. strekk i regreim. Måtte ha tak i mothold til reimhjulet på kammen, så blir bytting av løfterene i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1936 Skrevet November 7, 2008 Pakka mi fra summit kom idag... sweet under 2 døgn fra bestillinga ble lagt inn til den var på døra mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1937 Skrevet November 7, 2008 Hvor er oljekjøleren min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1938 Skrevet November 7, 2008 Justert inn dieselpumpetiminga i går (var alt for retarda) og sjekka timing på registerreim som ikke var helt 100%, sikkert pga. strekk i regreim. Måtte ha tak i mothold til reimhjulet på kammen, så blir bytting av løfterene i kveld. Gikk ikke helt etter planen da Biltema ikke har fått inn mothold verktøyet, og hadde det ikke i hiddensystemet en gang så lite sannsynlig at det kommer inn på en stund for på si det sånn. http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=148808 Noen som har noe lignende liggende jeg kan låne i morgen? Gidder ikke bestille regreim verktøysett i Norge til 2300,- (Meca) da jeg heller handler fra USA (f.eks. metalnerd.com) men så var det det med leveringstid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1939 Skrevet November 7, 2008 Bruker bare et flattjern med to bolter gjennom hjemmelagt fungerer fint det og Mvh Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1940 Skrevet November 7, 2008 Bruker bare et flattjern med to bolter gjennom hjemmelagt fungerer fint det og Mvh Petter Hadde funka bra det, men eg har ikkje flattjern liggande, og heller ikkje sveiseapparat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1941 Skrevet November 7, 2008 Når tid dokkor komme å teste stol petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1942 Skrevet November 7, 2008 Når tid dokkor komme å teste stol petter? Har ikkje fått tak i an, travel for tiå. Ska sjekka igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1943 Skrevet November 8, 2008 Hvor er oljekjøleren min? Tar den med på neste bestilling, bestillte bare litt nå slik at jeg får begynt med bensinrøra og div g ser hva jeg trenger av bend etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1944 Skrevet November 8, 2008 Trond M. Tollefsen: Regner med at det var din Rallye eg traff på motorveien her for noen dager siden. Såg godt ud. Tøff bil du har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1945 Skrevet November 9, 2008 Hvis der e någen pyromana der ude så har lyst å tjena litt ekstra penga, så kan de gå å sedda fyr på en mørk audi a4 så står der de bare fikse bila sånn de holde ei uga om gangen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1946 Skrevet November 9, 2008 Nææh har audien kødda seg til igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1947 Skrevet November 9, 2008 Lever bilen inn te Bavaria heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1948 Skrevet November 9, 2008 (endret) Hvis der e någen pyromana der ude så har lyst å tjena litt ekstra penga, så kan de gå å sedda fyr på en mørk audi a4 så står der de bare fikse bila sånn de holde ei uga om gangen! off då problemer ennå du og? samme som sist? det ordner seg til slutt. det seier de vertfall til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1949 Skrevet November 9, 2008 IGJEN?!? E det i det heila tatt mer så går ann å bytta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1950 Skrevet November 9, 2008 Ikkje vet eg ke så e gale, e ca3-5sek reaksjonstid på fra du jer gass te der skjer någe. Einaste eg VET e at audisenteret får besøk av en ikkje fult så fornøyde kunde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...